Maxima - Krāpšana
Nopērkot veļ. Mazg. Kapaulas... Colors100m.. Cena 29.99×1 gab
atlaide - 10.00
rakstīts.. Ka iepakojumā 100 kapsulas.. Bet kastē ir divi iepakojumi ar 36 kapsulām katrā. Tas nozīmē, ka mani piemānīja, un es samaksāju par 28 kapsulām, kuras neesmu saņēmusi. Vēlos saņemt atpakaļ no manis izkrāptās naudas. Ceru, ka ar mani sazināsies maxima intelektuālie darbinieki.. Tā čakarēt.. Es sevi nepieļaušu?
Liels paldies uzņēmumam SIA Henkel Latvija par atsaucību un laipnību konflikta atrisināšanā.Kā arī liels paldies par kompensāciju,biju ļoti patikami pārsteigta.Paldies arī MAXIMA darbiniekiem, kuri palīdzēja šo situāciju atrisināt.
Komentāri (6)
aiznes uz veikalu un pasaki ka prece neatbilst aprasktam , sanem savu naudu atpakal? vai tas ir tik gruti?
Bet vai tad brīdināt citus ir slikti? Attiecīgi citi pievērsīs uzmanību tam ko iegādājas, jo pati pirku un ir 50 kapsulas katrā iepakojumā.
Jā, jā...sudzība, ipaši pēdējā daļa, izklausās kā brīdinājums citiem. Uz šādiem tekstiem, korekta Latvijas patriota atbilde (ieteikums).
Ejiet uz Maximu atpakaļ. Kur jūs ņēmāt, ka šeit kāds kaut ko risina?
Ķip palieku mājas ar tabletēm. Maximai ar jums jāsazinās. Jāatgriež nauda ar pārskaitījumu, bet jūs vēl joprojām sēžat mājās un ēdat kapsulas.
Pietiktu vnk ar sūdzību. Un pašai doties uz Maximu. Vnk tagad zeņķi dabūjat atpakaļ komentāros, par veidu kā cenšaties komunicēt. Problēma ir, bet jūs to nerisināt un izskatās, ka pat centusies neesat.
Liels paldies Maxima darbiniekiem, visu nokārtoja operatīvi.Persil izplatītāji ar mani sazinājās un apsolīja tuvākajā laikā savu kļūdu labot.Vēlreiz paldies.
Liels paldies uzņēmumam SIA HENKEL LATVIJA par laipnību un atsaucību konflikta atrisināšanā.Kā arī liels paldies par kompensāciju, biju ļoti patīkami pārsteigta.Paldies arī SIA MAXIMA darbiniekiem, kuri piedalījās šajā dīvainās situacijas risināšanā.