Maxima Jelgavas Pasāžā - slikta klientu apkalposana
Šodien iegāju Maksimā Jelgavas Passāža, noskaņojums bija uz nulles, tēvs slimnicā ar arasins izplūdumu smadzenēs, ienācu noraudājusies, domas šaudās. Saliku grozā nepieciešamos pirkumus, gāju uz pašapkalpošanas kasi, nesanāca pareizi sameklēt kases iekartā vajadzīgo ābolu sķiru, versos pēc palīdzības pie konsultantes-āardevejas Ināras, saņēmu atbildi, ka nevaru sameklēt attiecīgo kategoriju slinkuma dēļ jo negribu meklēt pareizos ābolus sarakstā, ka viņai tagad ir jāceļās no datora prom un jaiet pie manis, viss bija pateikts rupjā formā. Man, pircējam, veikala darbinieks aizrādīja ka nemāku pareizi sameklēt attiecīgo produktu, mani izlamāja ka mazu bērnu. Kāpēc? Neitrāls cilvēks, kurš pilda darba pienākumus, kuros ietilpst laipna klientu apkalpošana, uzdrīkstas svešu cilvēku salamat kā pašas bērnu? Vai tas ir pārdeveja konsultanta profesijas standarts? Nesaprotu, kāpēc pardevēji ta izturās pret klientiem...mani tada attieksme aizvainoja. 12.01.2019.
Komentāri (3)
Latvijā it visur ir slikta klientu apkalpošana. Cilvēkiem maksā 430-500 € un gaida, ka tie skries un plēsīs di**u par šādu samaksu. Šeit ir jāvaino darba devēji, jo strādāt 12h maiņas par 500€ nav normāli. Tā ir mūsdienu verdzība.
Es esmu strādājusi par vēl mazāku summu savā laikā, bet nekad neatļāvos pret cilvēkiem izturēties riebīgi, tam taču nav sakars ar naudu, bet elementāra cieņas izrādīšana.. neviens no pārdevējām neprasa Holivudas smaidu vai tamlīdzīgas ekstras.
Šādiem darbiniekiem nav jāstrādā pie cilvēkiem.