Pasakiet luudzu cik sanem uz rokam pardevejs ( nevis kasieris) bet pardevejs pa zali kurs strada Maksima . Skazhite pozalujsta skoljko polucaet prodavec po zhalu (no ne kassir)a prodavec v Maksime.
Pastradajat Limbažos R 490 Maximas XX veikala pa kasieri, ne jau tikai jums algu nesamaksas, bet izdomas visadus iemeslus, lai atlaistu, atvilktu no algas . Katru menesi vini mekkle jaunas kasieres, jo direktors ka puiselis, neprot normali komunicet, saukajas, lamajas utt.
Hei, mīļie! Audziniet paši darbinieki savus priekšniekus pieklājīgi pret jums attiekties..., ja | mats |katrā teikumā, noklausieties pacietīgi un tad piedāvājiet apmeklēt darba ētikas kursus, ja arī paši esat žargona vai lamu vārdu cienītāji, tad to varat darīt kopā, un redzēsiet-mainīsies attieksme gan pret jums, gan kopumā.Ja jums žargons svešs, jo vieglāk, tad var noklausīties priekšnieka izlādēšanos ar mierīgu smaidu un, kad būs beidzis lamāties, palūgt, lai to pašu pasaka mierīgā tonī un bez lamu vārdiem.Pārbaudīts un darbojas.Pamēģiniet! Par pieklājīgas attieksmes pieprasīšanu no darba nevar atlaist un no algas arī nevar atvilkt...
BĀRMENEI -jāseko līdzi jaunumiem darba likumos, tad nevarēs apšmaukt un tur nekādu speciālo izglītību nevajag...
Ja nav interneta, jaunumus par likumiem raksta arī avīzēs un žurnālos, kuri nav jāpērk obligāti, bet sev interesējošo var turpat veikalā izlasīt.Tas no jums prasa tikai laiku, ne naudu.Ļoti labi un skaidrojoši saprotami var lasīt PRAKTISKAJĀ LATVIETĪ -žurnālā.
Tā ka - UZ PRIEKŠU!
Izstāstīšu kādu gadījumu no Maximas (veikals Rīgā):
kāda no reģin. direktorēm bija īpaši rupja un mēdza pircēju klātbūtnē un arī sapulcēs runāt izmantojot matj - perematj. Un viena no darbiniecēm ar to pat necentās samierināties. Viņa pierakstījās uz pieņemšanu ofisā pie paša paša galvenā un visu atklāti izstāstīja:
To, ka viņa ir pirms pensijas vecumā un darbu citur diez vai atradīs,
to, ka par pārdevējas darbs viņai patīk,
to, ka taaaaadus vārdus nedrīkst lietot neviens un nekādā gadījumā, un pirmkārt vadības līmeņa cilvēki, par sapulcēm un pircēju klātbūtnē ieskaitot,
to, ka tai vadītājai ir zems kult. līm. un Maximas pašam galvenajam noteikti nevarētu būt pieņemams tik prasts vadības stils,
to, ka nāca pie paša galvenā cerot, ka viņš spēs ko mainīt, jo stāstot par to kaut vai savai direktorei (iespējams) tikai sāktos represijas un viņa tiktu atbrīvota utt. utjpr.
un to, ka "ja tev kas nepatīk - ej prom" -šis nav tas gadījums.
Iespējams, jūs tam neticēsiet, bet šī pārdevēja joprojām strādā, tā rupjā vadītāja ir pilnīgi mainījusies, jo "pats galvenais" viņai pateica - ar šo brīdi vai nu vadītājam atbilstoša uzvedība vai viņa būs bijusī Maximas darbiniece.
Protams sudzības: man maz maksā, man ir garas darba stundas, man... to nerisinās katram pārdevējam "pats galvenais", taču cilvēkam atbilstošu attieksmi bez rupjībām - uz to gan ir tiesības visiem bez izņēmuma, arī rupjiem darba disciplīnas pārkāpējiem.
Nu kad beidzot mācēsim runāt bez lamām?! Un arī cienīt sevi, lai atrastu iespēju stāvēt pretī tiem, kas sev atļaujas nepieļaujamo.
Apbrīnoju šo pārdevēju, kura spēja tā - bez kliegšanas, rakstīšanas šādos saitos (tas jau problēmu neatrisina, tikai brīdina citus) tik tiešām atrisināt situāciju tā, ka tagad VISI izjūt labās pārmaiņas, jo šī reģ. dir. kā izrādās ir tīri sakarīgs un zinošs vadītājs, un tagad arī - viņai var pat ko pajautāt un saņemt normālu atbildi.
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (24)
Pastradajat Limbažos R 490 Maximas XX veikala pa kasieri, ne jau tikai jums algu nesamaksas, bet izdomas visadus iemeslus, lai atlaistu, atvilktu no algas . Katru menesi vini mekkle jaunas kasieres, jo direktors ka puiselis, neprot normali komunicet, saukajas, lamajas utt.
ja nav izglītibas, mazo cilvēku, šmauks un smauks...tāda ir buržuāziskā Latvija..
Hei, mīļie! Audziniet paši darbinieki savus priekšniekus pieklājīgi pret jums attiekties..., ja | mats |katrā teikumā, noklausieties pacietīgi un tad piedāvājiet apmeklēt darba ētikas kursus, ja arī paši esat žargona vai lamu vārdu cienītāji, tad to varat darīt kopā, un redzēsiet-mainīsies attieksme gan pret jums, gan kopumā.Ja jums žargons svešs, jo vieglāk, tad var noklausīties priekšnieka izlādēšanos ar mierīgu smaidu un, kad būs beidzis lamāties, palūgt, lai to pašu pasaka mierīgā tonī un bez lamu vārdiem.Pārbaudīts un darbojas.Pamēģiniet! Par pieklājīgas attieksmes pieprasīšanu no darba nevar atlaist un no algas arī nevar atvilkt...
BĀRMENEI -jāseko līdzi jaunumiem darba likumos, tad nevarēs apšmaukt un tur nekādu speciālo izglītību nevajag...
Ja nav interneta, jaunumus par likumiem raksta arī avīzēs un žurnālos, kuri nav jāpērk obligāti, bet sev interesējošo var turpat veikalā izlasīt.Tas no jums prasa tikai laiku, ne naudu.Ļoti labi un skaidrojoši saprotami var lasīt PRAKTISKAJĀ LATVIETĪ -žurnālā.
Tā ka - UZ PRIEKŠU!
Izstāstīšu kādu gadījumu no Maximas (veikals Rīgā):
kāda no reģin. direktorēm bija īpaši rupja un mēdza pircēju klātbūtnē un arī sapulcēs runāt izmantojot matj - perematj. Un viena no darbiniecēm ar to pat necentās samierināties. Viņa pierakstījās uz pieņemšanu ofisā pie paša paša galvenā un visu atklāti izstāstīja:
To, ka viņa ir pirms pensijas vecumā un darbu citur diez vai atradīs,
to, ka par pārdevējas darbs viņai patīk,
to, ka taaaaadus vārdus nedrīkst lietot neviens un nekādā gadījumā, un pirmkārt vadības līmeņa cilvēki, par sapulcēm un pircēju klātbūtnē ieskaitot,
to, ka tai vadītājai ir zems kult. līm. un Maximas pašam galvenajam noteikti nevarētu būt pieņemams tik prasts vadības stils,
to, ka nāca pie paša galvenā cerot, ka viņš spēs ko mainīt, jo stāstot par to kaut vai savai direktorei (iespējams) tikai sāktos represijas un viņa tiktu atbrīvota utt. utjpr.
un to, ka "ja tev kas nepatīk - ej prom" -šis nav tas gadījums.
Iespējams, jūs tam neticēsiet, bet šī pārdevēja joprojām strādā, tā rupjā vadītāja ir pilnīgi mainījusies, jo "pats galvenais" viņai pateica - ar šo brīdi vai nu vadītājam atbilstoša uzvedība vai viņa būs bijusī Maximas darbiniece.
Protams sudzības: man maz maksā, man ir garas darba stundas, man... to nerisinās katram pārdevējam "pats galvenais", taču cilvēkam atbilstošu attieksmi bez rupjībām - uz to gan ir tiesības visiem bez izņēmuma, arī rupjiem darba disciplīnas pārkāpējiem.
Nu kad beidzot mācēsim runāt bez lamām?! Un arī cienīt sevi, lai atrastu iespēju stāvēt pretī tiem, kas sev atļaujas nepieļaujamo.
Apbrīnoju šo pārdevēju, kura spēja tā - bez kliegšanas, rakstīšanas šādos saitos (tas jau problēmu neatrisina, tikai brīdina citus) tik tiešām atrisināt situāciju tā, ka tagad VISI izjūt labās pārmaiņas, jo šī reģ. dir. kā izrādās ir tīri sakarīgs un zinošs vadītājs, un tagad arī - viņai var pat ko pajautāt un saņemt normālu atbildi.