www.sudzibas.lv MAXIMA Iespaids un sajūta pēc veikala apmeklējuma.

Maxima - Iespaids un sajūta pēc veikala apmeklējuma.

Labdien! Vairāk pārdomas, ne sūdzība... Šovakar veicot pirkumu izvēlējos vienu citronu, vienu sīpolu, kurus neiesaiņoju, bet uzliku uz kases lentes. Saņēmu aizrādījumu no kasieres, ka jāliek plastmasas maisiņos... Atļāvos ieminēties, ka saudzēju dabu, uz ko saņēmu pamācību no kasieres, ka, ja vēlos sargāt dabu, tad man jābrauc dzīvot uz laukiem un nav jābrauc iepirkties uz maximu...
Lai mums visiem veiksme un katram savs veikals!

21.11.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (13)

S sannas 21.11.2024

Sīpolu mizas mēdz nokrist un kases lenta viņas ierauj iekšā. Ja ierauj, ir lielas izredzes, ka lentas mehānisms apstāsies, kam sekos vai nu lentas skrūvēšana vaļā,lai iztīrītu ( tas aizņem ļoti daudz laika), vai arī visi pārējie pircēji paši bīdīs preces uz priekšu.
Ir vēl pircēju kategorija, kas arī kartupeļus tīkliņu iepakojumā samet uz letes ar visām zemēm. Elementāra cieņa pret citiem, pret sevi... Pēc tāda pircēja iet nākamais, kas uz letes uzliek baltas zeķes un izlamā kasieri,ka lete ir netīra..
Rūpes par dabu ir lieliski, pati to atbalstu. Veikalos ir pieejami arī papīra maisiņi.

J JepifanArt 23.11.2024

Ir arī tāds arguments. Ja tava pirkuma cena par kilogramu būs kādi 50 vai vairāk eiro tad tavam bezmaksas maisiņam kurš jau tā ir iekļauts cenā pievienosies arī izvēlētās preces vērtība par kilogramu. Uz vienu pirkumu nejūtas bet veikalam uz maisiņiem laba peļņa. Igaunijā Rimi veikalos pērc maisiņu un maksā par to vēlreiz arī kā par produktu. Ideāls peļņas avots. Bet zeķes gan var ielikt maisiņā jo tām cenā nav par kilogramu!

G Gulbenietis 22.11.2024

Ir redzētas pat babiņas ar eko domāšanu. Nēsā caurspīdīgo plastmasas maisiņu uz veikalu, kamēr nepaliek caurs. Kur problēma?

L LabiDzīvojam 22.11.2024

Trollim sannas mēdz uznākt troļļošanas lēkmes un tad viņs sāk troļļot.
Ir vēl debilu bļauru kategorija tadi ka sannas, kuriem ka tik pabļaut.
Rūpes par disciplīnu ēterā varbūt tieši nav saistītas ar dabu, bet arī ir svarīgas.
Tolli sannas, ej uz poda/

L LabiDzīvojam 22.11.2024

Ir redzētt pat deģenerāti vispar bez domašanas,, eko vai ne eko. Toties ar ahūnu velešanos pamācīt citus. Trolli, ej uz poda. Problēma tikai aiziet līdz podam un neaizmirst novilkt bikses.

S sannas 22.11.2024

Un es domāju kāpēc tev visu laiku sūdi vien birst ārā! Izrādās esi aptaisījies nenovelkot bikses..

G Gulbenietis 22.11.2024

Labi dzīvotājam..Re ko el cigaretes dara ar mazgadīgu prātu :D

L LabiDzīvojam 22.11.2024

Komentāros ir ieiesusies Maximas ārštata advokātu grupa. Kriminallieta advokāts ir jurists, kura uzdevums ir jebkuru situaciju pagriezt viņa klienta labā. Maximai ari ir tāda ārštata advokātu gruopa, kas norej njkebkuras sūdzības autoru. Savukārt es sūtu šos advokātus uiz poda. Ar slepkavu bandas Maxima (kuras veikalqāiebruka griesti ar letālām sekam) neesmu apmierināts un šo utu bodīti neapmeklēju.
Ja kadam trollim sāksies histērija no sī komentāra - vispirms ievies okupacijas režīmu un atcel Satversmi, varda brīvība mums ir legāla.

Maxima ir veikals trūcīgajiem, kādu apkalpošanas kultūru jūs gribat?

G Gulbenietis 22.11.2024

Maxima ir veikals, kur iepērkas visi. Daļa to neatzīs, bet tāpat iepirksies tālāk.

Z zumzumam 23.11.2024

Kad man pa ceļam bija Rimi iepirkos Rimi, kad Mego, Mego, tagad visērtāk ir Maxima, lielākoties tagad iepērkos tur, neatkarīgi no maciņa biezuma.

Good Intentions 22.11.2024

Sakarīgs aizrādījums. Ko tādu redzot man radītu izbili no kura meža nācis.

Z zumzumam 23.11.2024

ir papīra maisiņi Maximā, eko mīļiem...
Netīra lenta arī nav patīkami, diemžēl pie zeķēm un apenēm maisiņi nestāv(jāiet meklēt), lai tos nebūtu pa tiešo jāliek uz lentas, kur pirms tam kāds kartupeļus sietiņā vai zivis utml., nolicis...
es gan 99% gadījumos iepērkos pašapkalpošanas kasēs, kur pie kasiera nepieciešamības gadījuma var paņemt maisiņus vai palūgt noslaucīt produktu novietošanas svarus. Man veicas vai neesmu uz konfliktiem, bet Maximā kura iepērkos lielāka daļa darbinieku ļoti forši laipni... es arī nekonfliktēju ar pārdevējiem, ja viņiem ir kāda valsts vai veikala vadības uzlikta prasība, viņi izpilda savus pienākumus, bet ja tai dienā kasierei 100x jāberž lenta... nu ne visiem superizturīga nervu sistēma, alga jau arī nav konkurentspējīga, lai atlasītu psiholoģiski noturīgākos. Firmās ar zemu atalgojumu ja paveicas ar cilvēku, kurš dara darbu ko uzņēmies par to atalgojumu ko maksā tad labi, ja cilvēks strādā kā maksā tad ar jūtīgiem klientiem būs probļemčiks.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes