Maxima - Bojājumi

Kārtējo reizi! Vai tiešām maximā nevar vienreiz iegādāties kvalitatīvus avokado! Kāpēc man par vienu ir jāmaksā 0,91 centu, lai atbrauktu mājās un izmestu viņu laukā! Apnicis, ka nevar iegādāties ēdamu preci, ņot vērā, ka jū maksājam pr viņu tāsu summu!

10.09.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 11.09.2024

Labdien!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Atsaucoties uz Jūsu iesniegto sūdzību, vēlamies skaidrot, ka visiem augļiem un dārzeņiem, gan pie saņemšanas, gan pirms izvietošanas tirdzniecībā, tiek veikta stingra kvalitātes pārbaude. Pārbaude notiek izlases veidā – atsevišķām produkcijas partijām. Ja pārbaudes laikā netiek konstatētas neatbilstības, tiek pieņemts, ka produkts atbilst tirdzniecības prasībām. Ņemot vērā, ka visu produkciju pārbaudīt nav iespējams, pieļaujam iespēju, ka izņēmuma kārtā, tirdzniecībā nonākusi neatbilstošas kvalitātes produkcija.
Diemžēl, ir gadījumi, kad auglis vizuāli atbilst tirdzniecības standartiem, tomēr to pārgriežot, tiek konstatēts, ka tas ir sabojājies. Īpaši tas attiecas uz augļiem un dārzeņiem, kuri tirdzniecībā atrodas nesagrieztā veidā – avokado, arbūzi, melones.
Par konkrēto pirkumu lūdzam sazināties ar mums, rakstot uz [email protected]
Novēlam patīkamu turpmāko iepirkšanos MAXIMA Latvija veikalos!
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda

Komentāri (6)

S Sīka2 10.09.2024

Kā Maxima, var redzēt cauri avokado? Tu domā, kā viņiem ir skeneris?

S sannas 10.09.2024

Cilvēks veikalā pats nopērk 1-2avokado un to pašu nevar izvēlēties labu. Bet pieprasa ,lai veikals iegādājas no ārzemēm un attālinātā veidā iegadajas labus avokado.

P Patērētājs172 11.09.2024

Iet runa par to,ka viņi visi tur bija un ir tādi!
Jūsu Latviešu mentalitāte! Vekals nenes atbildību pat to ko pārdod bet pircējam jānes atbildība par to ko nopērk! Absalūts stūlbums! Jūs bijāt klāt,ka esat pārliecināti,ka neaptaustīju katru avokādo pirms nopirku! Starpcitu apstaigāja vienu Maximu tanī pilsētā un Rimī pirms pirku, pēdējā mazajā Maximā jau vairs nebija variantu,pirku kas bija pacieti ar domu,ka nogatavosies bet pārgriežot uz pusi jau vēl citu!-iekša ir sapuvusi!

R Realitate1234 10.09.2024

Vispār jau pirms cilvēks pērk preci pats apskatās ko pērk. Bet ta laikam mūsdienu modes lieta savu tizlumu nogrūst citiem

P Patērētājs172 11.09.2024

Pirmkārt jau skatījos ko pērku! Atgriezt vaļā es nevaru pirms to iegādājos! Un nav pirmā reize,kā tā notiek! Tas pats ar gurķiem plēvē! Avokado pirms pirku pēc sajūtām bija vēl paciets!

S sannas 11.09.2024

Tu nevari atgriezt vaļā, ok. Bet Tu esi gatavs pirkt sagrieztus avokado? Jo Tu taču pieprasi, lai tie tiktu pārbaudīti. Tātad, hallo maxima darbinieki! Sākot no rītdienas šķeliet uz pusēm avokado, lai sevišķi apdāvināti pircēji pērk tādus- pārbaudītus!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes