Maxima - Apkalpošana
Iepirkos Maximā, esmu ( biju) pastāvīgs, ļoti labs klients,
Parasti maksāju pašapkalpošanās kasēs. Vienā tāda reizē, kad jau visa prece noskanēta un jau lieku karti lai maksātu, norēķinu termināls uz ekrāna sāka mest dažādus uzrakstus, vienvārdsakot samaksāt nav iespējams. Darbiniece bija aizņemta pie cita klienta, tāpec paņēmu savas preces un pārgāju pie citas kases, noskanēju samaksāju, viss kārtība. Bet pēc dažām dienām internet bankā skatos, ka summa rezervēta divreiz. Zvanīju bankai, tur saka, ka gan jau viņi redzēšot un sapratīs, ka kļūda, bet ja tomēr noņems tad jāiet pie viņiem. Maxima protams nesaprata gan un noņēma divreiz, kad izprintēju izrakstu un aizgāju uz to pasu maximu, tad tur man saka, ka man jāiet pie bankas, jāraksta iesniegums, tad banka sazināsies ar viņu grāmatvedību utt, bet man jābūt čekam arī, protams, ka pārtikas čekus es nekolekcionēju, ātri sapratu, ka to 10 eur, dēļ, neskriešu uz banku, tad iespējams vēlreiz uz maximu, varbūt vēl aizsūtīs uz viņu ofisu, Rāmavā. Lai jau viņiem tiek, nav tik liels zaudējums, bet mani ka klientu viņi ir pazaudējuši, un tas ir plus mīnus 4800 eur gadā. Un par cik rīmi nesen uzcēla jaunu tuvu mājai tad nekadu neērtību neizjutīšu
Labdien!
Vēlamies informēt, ka Jums ir jāvēršas tuvākajā savas bankas filiālē, lai tiktu veikta norēķinu korekcija par Jūsu pirkumu.
Kāpēc ir jāvēršas savā bankā?
- Banka spēj identificēt kartes lietotāju, ir svarīgi būt pārliecinātam, ka nauda tiek atgriezta tās īpašniekam;
- Bankas ziņā darījuma statuss, summa ir tikai rezervēta klienta kontā un iespējams netiks pieprasīta vai summa ir noņemta;
- Tirgotājam nav pieejami klienta darījumi kontā, pastāv iespēja ka nepamatoti ieturētā nauda jau ir atgriezta klientam.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un novēlam patīkamu iepirkšanos Maxima tīkla veikalos.
Komentāri (6)
Galvenais jau neaizmirst pierakstiit cik daudz maximai gadaa ienesi un kads siem tagad robs buus budzetaa!
Pareizaak buutu bijis nogaidiit un pasaukt kaadu paardeveeju,lai paliidz ar sachakareeto ekraanu nevis steigties maksaat citur. Maximai nekaads sakars,tas vareeja atgadiities arii citos veikalos.
Bet naudas atgriešanas procedūra ir tieši tāda , kāda viņa ir. Steiga veikalā un spītīgums Jums izmaksājis 10eur.
nē nu, protams, veikalā vajadzēja izritināties sarkanam paklājam, pa kuru pienāktu Maximas un bankas vadītāji un izsniegtu jums nekavējoties atmaksas čeku un vēl dāvanu karti par vismaz 50 eur
tas vispār ir smieklīgi, ka, veicot darījumus simtiem gada laikā, cilvēki vienas kļūdas dēļ uzlec gaisā kā pārbaidīti truši.
Un ja kaut kas tāds notiks Rimi veikalā? Ko tad? Gaidīsi kad Mego atvers? :D