Maxima - Apkalpošana
Šodien ap plkst 20: 40 ar draugu iepirkāmies Madonā lielajā maksimā, gājam pie kases, taču visas bij ciet, bij tikai pašapkalpošanas kases. Piegaju pie informacijas kases (kura arī bij ciet, taču tur sedeja pardeveja) jautaju - vai tiešam nav nevienas parastas kases kurā kads var apkalpot, mani sutija uz pašapkalpošanas kasi ar jautajumu - kapec negribu pie pašapkalpošanas, es atbildeju, man tur nepatik. Viņas atbilde bij - būs vien jaiepatikas.
Šeit man rodas jautājums, vai tiešam pat vakarā nevar strādāt vismaz viena parastā kase? Ir taču ari cilvēki kas (pensionāri) kas tiešam neprot apieties ar šiem pašapkalpošanās aparātiem.
Vispar nesaprotu maksimas darbinieku attieksmi pret klientiem.
Labdien!
Paldies par Jūsu sniegto informāciju.
Veikalā rīta un vakara stundās strādā pašapkalpošanās kases, bet blakus vienmēr ir veikala darbinieks, kurš jebkurā situācijā ir gatavs palīdzēt. Ar darbiniekiem tiks veiktas pārrunas un atgādināti viņu tiešie darba pienākumi, īpaši uzsverot ar cieņu un lojāli izturēties pret klientiem.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un novēlam patīkamu iepirkšanos Maxima tīkla veikalos.
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda
Komentāri (4)
Kā maksā tā strādā. Viņiem ir stundas nogrieztas līdz minimumam,lai tik mazāk būtu jāmaksā darbiniekiem. Ir maksimas ,kur darbiniekiem nesanāk minimālā alga, jo stundas par maz.
Tāpēc vainojiet vadību,nevis darbiniekus.
“Man tur nepatīk” xDD Kaut ko tādu varētu atbildēt mazs bērns, nevis pirktspējīgs pieaugušais. Kāpēc tādas paniskas bailes uz pāris minūtēm pieslēgt smadzenes? Nē, tur pat nevajag neko pieslēgt, tikai jāseko instrukcijām, bet tas laikam par grūtu ;((((
Tur tā lieta, ļoti daudziem ir slinkums lasīt. Ir pat tādi pircēji,kuri pie kases runās pa mobilo , kavējot rindu. Aiz sevis nenoliek iepirkumu groziņu un ratus vietā..Ir pat tādi,kuri pārdomā ņemt, piemēram, saldējumu, to nomet pie kases vai kaut kur plauktā,lai kūst. Nemaz nepieslēdz smadzenes. Neizlasa info ,ka atlaide precei ir tikai ar paldies karti..Esot kasierim jāprasa, paldies karte. Citiem pircējiem nepatīk,kad visu laiku atgādina par kartēm.