www.sudzibas.lv MAXIMA Apkalpošana

Maxima - Apkalpošana

Šodien, atbraucu pusdienas pārtraukuma uz maximu. Laiks nebija daudz, tādēļ ātri domāju ko paēst paņem, paņemu 2 studenta maizītes un cezera salatus ar vistu, redzēju ka kases ir lielas Rindas un pilnas, diemžēl pašam tikai skaidra nauda bija piejema, izdomāju aiziet uz ātras apkalpošanas kasi, jo zinu un atceros ka jāapelpo klients ir līdz 3 precēm, ja preču skaits pārsniedz, tad jāstāv pilna Rinda. Stāvēju 5minūtes, stāvu 10minutes, man atbild ka kase ir slēgta un ja gribat ātrāk ejiet norēķināties ar karti. Man ir viens jautājums, kādēļ šī kase ir domāta? Kādēļ mani neapkalpo un kādēļ man ka klientam ir jājūtas slikti, jo redziet cilvēki strādāt negrib. Diemžēl šī nav pirmā reize bet jau patsmita reize.

Tajā brīdi strādāja kasiere vārda Māriņa. 17maijs, pulksten 14: 00.

17.05.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 17.05.2023

Labdien!
Lai varētu pārbaudīt Jūsu sūdzību, lūdzu uz [email protected] atrakstiet kurā Maxima veikalā ir notikusi šī situācija.
Ar cieņu,
“Maxima Latvija” komanda

Papildināts Atkostais 17.05.2023

Sveiki tas notika Maxima XXX,adrese Kārļa Ulmaņu Gatve 88a

A

Komentāri (1)

S Sauljuks 20.06.2023

Pašapkalpošanās kasēs vari pirkt cik gribi preces. Info centrs ir pavisam kas cits.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes