www.sudzibas.lv MAXIMA Apkalpošana

Maxima - Apkalpošana

Labdien, man ir sūdzība par jūsu darbinieci, kura šodien neapmierināti apkalpoja mani pie pašapkalpošanās kases, vēlējos iegādāties divus produktus, un viens no šiem produktiem bija zelta zivtiņas sim karte, palūdzu jūsu darbiniecei sim karti, viņa man pateica lai dodos uz parasto kasi un jautāju, kaut arī viena prece man jau bija noskenēta pašapkalpošanas kasē, bet es devos uz parasto kasi stāvēju Rindā, lai varētu tikai pajautāt vai es varētu dabūt sim karti, paldies sim karti dabūju kaut nācās gaidīt un pašam iet pakaļ, un preces es iegādājos, bet jūsu darbiniece bija neapmierināta un ar tādu attieksmi, piedodiet man diemžēl vair man vēlmes doties uz šo veikalu iepirkties. Jauku dienu.

27.06.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 28.06.2022

Labdien!
Lai varētu pārbaudīt Jūsu sūdzību, lūdzu uz [email protected] atrakstiet kurā Maxima veikalā ir notikusi šī situācija.
Ar cieņu,
“Maxima Latvija” komanda

Komentāri (10)

B Bez vārda vārds 27.06.2022

Nenāc. No tā veikals neizputēs. Vēl kļūs priecīgāks ,ka tāds burkšķis nenāks 😁

S sannas 28.06.2022

Sūdzība par ko? Pašapkalpošanās kasē nav pieejamas sim kartes, jo viņas reāli nav pat kur glabāt.! Tās ir pieejamas parastajā kasē,katram kasierim tiek izsniegtas pret parakstu un dienas beigās tiek veikta uzskaite. Pie kā vainīgs kasieris? Ne kasieris izdomā noteikumus. Karti dabūjāt, kur problēma? Katram veikalam ir savi noteikumi, patīk jums tie vai nē, bet tie ir veikala noteikumi. Un ticiet man, ne jau kasieri tos izdomā. Tagad šim kasierim būs problēmas un nāksies rakstīt paskaidrojumu tikai tāpēc vien, ka tādi ir noteikumi.

A Anna333 28.06.2022

Nepiekrītu, ja pašapkalpošanās kasēs pircējam vajag tādas lietas kā sim kartes, saltus, tabakas un heetus, kas pie viņiem nestāv, pašapkalpošanās kasu darbiniekam ir jādodas uz parasto kasi pēc šīm precēm un jāiedod/jāieskanē pircēja vietā. Ja prece ir uzskaitē, par to informē atbildīgo kasieri vai veic korekciju uzskaitē.
Pašapkalpošanās kasu pircējam ir JĀSPĒJ iegādāties PILNĪGI VISU veikala sortimentu tur, izņemot paldies kartes un uzņēmum kartes.

Pircējam šajā gadījumā IR taisnība, jo tas ko izdarīja kasiere nav normāli.

A Anna333 24.07.2022

Tirgotājs rīkojas pēc saviem ieskatiem vai slinkais konsultants rīkojas pēc saviem ieskatiem?
Kāpēc gan vienā Maximā šādas lietas var iegādāties pašapkalpošanās kasēs un citās nevar? Protams viss ir atkarīgs no šo kasu skaita. Bet princips paliek tas pats. Iekšējā politika lielajās Maximās kā redzams nav sakārtota. Jo viena X Maximās ir iespējams iegādāties pilnīgi visu pašapkalpošanās kasēs. 👍

S sannas 28.06.2022

Konsultants atbild vienlaicīgi par visām pašapkalpošanās kasēm, arī par to, lai kāds neaiziet nesamaksājis. Kamēr viņš ies uz kasi pēc kartēm, kas atbildēs par to, ja kāds savāks savu maisiņu un aizies? Ļoti bieži ir situācija, kad piemēram maksā ar karti, bet nepietiek naudas. Terminālis izsniedz info čeku, ka nepietiek līdzekļu. Pircējs paņem čeku, savāc pirkumus un iet prom. Un viņam pie vienas vietas, ka robots saka novietot preces atpakaļ.

S sannas 28.06.2022

Diemžēl ir tādi veikali, kur viena konsultanta uzraudzībā nav standarta 4 vai5 roboti, bet pat 9 un 11. Jā, tādi veikali eksistē! Un nevienam galva nesāp kāda spriedze ir vienlaikus sekot līdzi-palīdzēt, apkalpot šādu daudzumu pircēju.

A Anna333 28.06.2022

Lielākā daļa pircēju apstājas, ja robots sāk bļaut, ka jānoliek prece atpakaļ.
Ir, protams, gadījumi, ka cilvēki apzināti iet uz šīm kasēm it kā maksāt, bet nu visus tik un tā nonavaktēs.

Situācija ir atkarīga, protams, no veikala izmēra un pašapkalpošanās kasu skaita. Bet nu tik un tā, veikalam tomēr ir jārod risinājums kā nodrošināt pircēju ar nepieciešamām precēm arī pašapkalpošanās kasēs.

A Anna Nikolajeva 15.07.2022
Волос в десерте

Купили с подругой десерт Sipelgapesa minikook, в одном из которых оказался белый волос. После увиденного расхотелось доедать десерт и он полетел в помойку. Перехотелось что-то покупать в этом магазине.

Sudzibas.lv Admin 01.08.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

U uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 03.08.2022

Labdien!
Par Jūsu nepatīkamo situāciju esam informējuši produkta ražotāju ORKLA Latvija.
Vēlamies norādīt, ja esat konstatējusi neatbilstību Jūsu iegādātajai precei, Jums vienmēr ir tiesības vērsties veikalā ar preci un pirkuma čeku, jo mēs cenšamies ikvienam nākt pretī un risināt problēmsituāciju.
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes