E-Maxima - Attieksme
Kopumā esmu apmierināta ar e-maxima darbu, taču ir divas lietas, kas mani neapmierināja tieši šodienas (30.08.) piegādē - pirmkārt, piegādātāja attieksme - ja vienmēr cilvēks iepriekš piezvana, kad ir klāt, tad šodien neviens nezvanīja, bet klauvējās pie durvīm, pēc tam iebrāzās mājās, nemaz neaicināts ienākt un vēl pārmeta, kāpēc viņš nav laists iekšā. Otrkārt, es saprotu, ka reizēm nav konkrēto preču noliktavā vai neizdodas atvest produktus precīzi norādītajā svarā, taču, ja es ar nolūku pasūtu smagus produktus ar iespējami lielāku svaru, tad esmu vīlusies, ja gala rezultātā ir puse no norādīta svara...tad kāda jēga opcijai norādīt nepieciešamo produktu svaru, un kāda jēga tad vispār pasūtīt, ja es šādu svaru pati varētu atnest mājās...
Pievienot komentāru