www.sudzibas.lv Madonas slimnīca LOR Kokare Aizvainojoša attieksme pret pacientu

Madonas slimnīca LOR Kokare - Aizvainojoša attieksme pret pacientu

Ierados Madonas slimnīcā, jo manam bērnam (zīdainītim) bija iekaisusi auss. Mūs nosūtīja pie dakteres Kokares (LOR), pirmais jautājums ar jūtamu nepatiku balss intonācijā bija - kas viņam ir? (Šajā brīdī bērns bija ienests svešā telpā un pētīja griestus), tad daktere jautāja - ar ko tiek barots zīdainis. Es atbildēju, ka ar piena maisījumu, jo man 2 nedēļas pēc dzemdībām piens krūtīs beidzās. Uz ko daktere atbildēja ar, viņasprāt, humorīgu joku - šitik lielas kannas? Pat vecāmāte varot zīdīt bērnu, ja vien ļoti grib.
Šāda replika bija lieka, un mani dziļi aizskāra, pēc smagām dzemdībām, kuras beidzās ar ķeizargriezienu, es joprojām neesmu īsti atguvusies un spriedze nerviem ir pamatīga. Protams, apzinos, ka bija agrs rīts un daktere nebija omā, bet kas viņai devis šādas tiesības aizvainot pacientu? Turklāt viņas specialitāte ir LOR nevis ginekologs.

A

Komentāri (2)

donna b 26.10.2018

Pasuti so super dakteri 3 majas talaak. Ja Tev nav piena, ta nav vinas problema. Lai izpeta zidaini, nevis kritize, a ko vinu baro. Riebjas tadas damas. Dzemdibu namaa vai Strados ka lai tikai atrakt pilikt pie pudeles, un pec tam vel kritize!

Pacco_al 30.10.2018

Kā teica mans boss - jokot var tikai ar tiek klientiem, kuri jokus saprot. Esmu šo ielāgojis uz visu atlikušo mūžu.
Šis noteikti bija tas gadījums, kad jokot nevarēja.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes