AtrisinātaM79.lv - Slikts serviss / krāpšana
Tika piegādāta IT prece ar defektu, preci nodevu garantijas servisā.
Ir pagājuši gandrīz 3 mēneši un vienīgā atbilde, kuru m79 sniedz - "nevaram pateikt, kad prece tiks salabota" un, ka remonts var aizņemt "neierobežotu laiku".
Mēģinot noskaidrot piegādātāju noskaidrojas, ka m79 izmanto neoficiālus ("kreisos") piegādātājus, kas nenodrošina ātru servisu.
Tīri juridiski varam runāt par apšaubāmu komercpraksi, kas robežojas ar krāpšanu, jo nauda ir paņemta, bet preces nav un nav zināms kad būs. Teorētiskā iespējamība, kuru apstiprina m79 - preci varu nesaņemt atpakaļ arī mūžīgi, jo neesot tāds laika limits, kurā piegādātāja servisam ir jāsalabo.
Labi, ka šoreiz tas nav dators vai telefons. Iedomājieties, ka jūs nopērkat datoru un to serviss paņem uz 3 mēnešiem.
Biju m79 klients kopš dibināšanas, ļoti slikti, ka šāda attieksme. Vairs neko nepirkšu tur.
Labdien,
Paldies par ziņu,
Atvainojamies par situāciju. Piekrītam ka 3 mēn, ir nepieņemams servisa izpildes laiks. No savas puses kreditējam preci pilnā apmērā, šodien kolēģis sakārtos visu.
Ar cieņu,
M79 SIA
Paldies par ātru atbildi. Atvainošanās pieņemta un nauda ir saņemta kontā, pilnā apmērā.
Ļoti žēl, ka nācās dusmoties un risināt šo jautājumu "ceļot traci internetā", taču servisa personāls ar savu komunikāciju neatstāja nekādu citu izvēli.
Iesaku tomēr ieviest kaut kādas iekšējās vadlīnijas, kas nosaka, ka, nespējot atrisināt servisa jautājumu noteiktā termiņā, klientam tiek piedāvāts kaut kāds risinājums.
Komentāri (1)
Nebrīnītos, ja nozaudēta.