M79.lv - Rupja apkalpošana
Telefona operators (tel ****7101/vīrietis) nezin kā runat ar klientu.
Mēs esam liela internacionala IT drosibas firma, kura velejas iegādāties tehniku mūsu jaunajam Rīgas offisam. Mekleju firmu kas mums varētu ar to palīdzēt. Zvanīju m79 lai noskaidrotu detaļas par piegādes laiku un piējamo daudzumu, bet vispirms vēlejos noskaidrot informāciju par produktu kuru velejos iegadāties personigi.
Operators man teica lai es "iemācos lasīt" ka "5cm zemāk viss ir rakstīts". Operators pat neuzklausija ko prasu, tikai ātrāk gribēja izbeigt sarunu. Ljoti zel ka dēļ viena cilvēka viss pajuka, jo mūsu passūtijums būtu bijis diezgan iespaidīgs un gan Jūs gan mēs būtu tikai ieguvēji.
Lai arī kas šim cilvēkam ir dzīvē noticis, ar klientiem nevar tā runāt, un tā nav pirmā reize, tas ir pilnīgs apsurds. Ja vinš nevar pat izpildīt tik primitivu darbu, tad varbūt ir laiks no vina atvadīties lai iet rakt bedres? vinam maksā par to lai vinš firmai rada zaudējumus aizbaidot lielus klientus?
Shi nav pirmā reize kad ar vinu sastopos, bet noteikti ir pēdeja, gan man, gan maniem kolēgiem, kamēr šis cilvēks tur vel strādās. Tas ir tikai kompānijas interesēs atbrīvoties no šadiem bezjedzigiem darbiniekiem. Ja vinš strādātu pie mums un es dzirdētu ka kāds runā tā ar mūsu klientiem, momentāli bez runas būtu uz ielas.
Es ceru ka vadība apzinās ka šadi darbinieki tikai attur firmu no papildus ienākumiem (kā mūsu piemērā sodien kad pasūtijums būtu bijis tiešām ietekmīgs) un nomainis šo cilvēku pret kādu daudz pretīmnākošāku darbinieku kuram patīk strādāt ar klientiem. Tas arī būs izdevīgāk, jo ne tikai nepazaudēsiet potenciālus klientus/esošus klientus, bet arī jaunā darbinieka alga būs protams mazāka un noteikti jebkurš cits izdarīs šo darbu labāk kā cilvēks par ko rakstu šo sudzibu.
Labdien,
Kā rakstījām jau salidzini.lv, Jūsu komentārā, vēlreiz atvainojamies par radušos situāciju, kā arī centīsimies, lai šādas situācijas vairs neatkārtotos.
Labdien, Atvainojamies par pārpratumu, mēs klientus telefoniski informējam, ka ir iespējams visu informāciju par pieejamību uzzināt mājas lapā. Attiecīgi vai prece ir pieejama veikalā, vai jāpasūta no noliktavas. Konsultants nav vēlējies nevienu aizskart. Ja tomēr ir vēlme iegādāties kādus sev vēlamos produktus, ērtāk būs atbildēt, ja atsūtīsiet e-pastu uz [email protected], sagatavosim spec piedāvājumu.
Kā arī droši varat rakstīt, visus ieteikumus, komentārus uz [email protected], lai iespējami ātrāk un kvalitatīvāk šādas situācijas atrisinātu.
Ar cieņu,
M79.lv
Komentāri (5)
Internacionālai firmai ir priekšzīmīgi rakstīt šādi. Pietrūka Emoji simboli un čata valoda.
Pats esmu saskāries ar M79, šādā pašā tēmā. Viss esot rakstīts lapā, paskaties tikai. Nezvani.
Делала заказ всего один раз, все получила в сроки и товар соответствует но с оператором действительно проблема. Мне перезвонили что бы подтвердить заказ(это я так сама потом догадалась), потому что оператор мне в трубку что то очень быстро бурчал и не дожидаясь ответа закончил разговор...
Nepiegāda laicīgi preci un pēc tam vēl neceļ klausuli un neatbild uz e-pastu.
Kļūdaini sūta sms, ka prece ir piegādāta, bet kad atbrauc pakaļ viņas nav.
Nepiegāda laicīgi preci un pēc tam vēl neceļ klausuli un neatbild uz e-pastu.
Kļūdaini sūta sms, ka prece ir piegādāta, bet kad atbrauc pakaļ viņas nav.
Pasūtījums netika apstrādāts savlaicīģi, bet vainīgs palika klients.