M79.lv - Drausmīga apkalpošana
Bijām aizbraukuši uz m79 veikalu, lai nodotu preci, kura beidza strādāt. Bijām šokā kā viens no darbiniekiem sarunājās ar mums. Sāka uzdot uzbraucošus jautājumus vai vispār zinām kā darbojas prece un nostādīt mūs muļķu lomā. Kā arī teica, ka nevēlas vispār turpināt sarunu ar mums. + darbinieki vispār neatbild uz zvaniem un nepārzvana:) sazvanījām tikai nākamajā dienā ar trešo mēģinājumu.
Komentāri (3)
Man līdzīga situācija, atgriezu preci un no darbinieka "super lapnās" izturēšanās, sajutos vainīgs ka prece salūza... ceru ka situācija tiks atrisināta, bet izturēšanās, komunikācija ar klientu- tas viņiem ir jāpamācās (it sevišķi Agrim Grīnam, kas sēž garantijā...)
Tieši tas pats “speciālists” apkalpja arī mūs - uzbrūkoši un daudz lieki, nesmuki jautājumi.
Ieteiktu nevienam neiepirkties M79, jo tur var tikai "ieberzties" nevis iepirkties. Samaksāju par preci avansā, pirms avansa vairrākkārt pārjautāju vai tiešām prece ir pieejama piegādātāja noliktavā būs nedēļas laikā kā solīts... Uzstāju lai noskaidro 100% jo prece vajadzīga maksimāli īsākā laikā. Man apstiprināja ka viss būs OK. Pēc nedēļas nekāda info . zvanu- saka ka nedēļa bija domāts bez brīvdienām. Ok. Zvanu vēl pēc četrām dienām - stāsta ka preces vēl nav un man nevajagot zvanīt- viņi paši piezvanīšot un e-pastā išziņu nosūtīšot kad prece būs ieradusies. Paiet vēl nedēļa- neviens ne raksta ne zvana. Atkal piezvaniju pats un nu jau lamājos par kavējumu. Operatore pateica ka viņa neko nezina bet apsolīja atzvanīt. Atzvanīja šoreiz un pateica ka preces nebūs un man mēneša laikā atgriezīšot naudu. Sāku lamāties ka jau 3 nedēļas pagājušas no mana 100% avansa maksājuma, preces nav un tagad man vēl mēnesis jāgaida kad naudu atgriezīs...Pēc asas vārdu apmaiņas man apsolīja samazināt naudas atgriešanas laiku līdz nedēļai, ko šoreiz tiešām arī veica... Tādējādi sargājiet nervus - izvēlieties citus piegādātājus!