M79.lv - Briesmīgs klientu serviss, piegādes termiņi ir norādīti maldīgi
NEVIENAM NEIESAKU, TAS NAV TO PĀRIS EURO VĒRTS!
Briesmīga apkalpošana, serviss un nepatiesa piegādes informācija mājaslapā!
Ja nespējat nodrošināt preces pieejamību norādītajā laikā, tad esiet tik laipni un iemācaties, pirmkārt, jau atvainoties klientam un, otrkārt, atzvanīt, ja esat to solījuši! Ļoti žēl, ka patērēju savu laiku skrienot meklēt preci veikalos pēdējā brīdī, jo jūs nevarat nodrošināt, to ko solījāt.
Palasot citu klientu atsauksmes/sūdzības tā ir ierasta prakse.
Vadībai ieteiktu pārskatīt savu klientu apkalpošanas nodaļas darbu - klientu serviss ir kā vērotāji no malas, nevis klientu palīdzība, - neko nevaram, neko nespējam, jums jāgaida un jāpieņem mūsu laiskais darba temps un noteikumi.
Izvērtējiet savu darbinieku atbilstību noteiktam amatam, jo mūsdienās cilvēki vairs neiegādājas tikai preces internetā, bet gan iegādājas lielisku apkalpošanu un iepirkšanās pieredzi.
2. decembrī tika pasūtīta prece ar piegādi 8DD.
20. decembrī sāku zvanīties un meklēt kur tad īsti ir mans pasūtījums - veiksmīgi izdevās sazvanīt info centru - meitene solīja atzvanit dienas laikā, jo noskaidrošot - prece vēl neesot saņemta, es ļoti lūdzu, lai preci neatdod piegādei, jo vairs nepaspēšu saņemt līdz svētkiem un tad pati aizbraukšu izņemt. Tā tas turpinājās arī turpmākās 3 dienas - '' Mēs Jums atzvanīsim, neko nezinam''
22. decembrī jau zvanīju un biju ļoti neapmierināta - kā mūsu laikmetā var gaidīt e-pasta atbildi 3! dienas. KĀ?
Skrēju meklēt preci jau veikalos, visu nopirku, pa dienu uzraksīju e-pastu lai manu pasūtījumu anulē, nožēloju ka ar viņiem sapinos
23. decembris - Jūsu prece ir atdota Omnivas kurjeram.
Man vienkārši nav komentāru!
Taisat to bodi ciet un ejat strādāt citur - Jūs neko nesaprotat no klientu apkalpošanas. Pati lielākā nejēdzība ir reklamēt sevi visos iespējamos kanālos - cienījamais īpašniek, Jūs tiešām domājat, ka mārketings ir Jūsu vājā puse? Jūs nejēdzat komunicēt ar klientiem un risināt normālas ikdienas situācijas, tas ir normāli ka prece kavē - jā tā notiek, bet ja tevi vazā aiz deguna un kā muļķei sola atzvanīt un 3! dienu laikā to nevar izdarīt, kaut es zvanīju katru dienu, nu tad atvainojiet Jums ir pilnīgi pajāt par saviem klientiem. Kā Jūs vēl vispār eksistējat es tiešām nesaprotu! Būtu labāk savu mārketinga naudu ieguldījuši normālā klientu apkalpošanas daļas vadītājā, jo šādu attieksmi es neesmu redzējusi nekad, tas ir padomju laiks, tā tas mūsdienās nenotiek un tam TĀ NAV jānotiek!
Tik neapmierinātus darbiniekus nav jātur risināt problēmas.
Nu nobeigumā sakot es jau stundas 3 zvanos un viņus vienkārši nav iespējams sazvanīt, epastus manus neviens nelasa un neatbild, prece ir nodota piegādei, ko lūdzu nedarīt.
Tādas galvassāpes dēļ citu nemākulības vadīt biznesu.
Labdien,
Atvainojamies par kavēšanās iemesliem, telefona sarunā arī centāmies izskaidrot kavēšanās iemeslus.
Z/S periods visiem stresa pilns laiks, uzņēmumiem, lai paspētu izpildīt visu klientu pasūtījumus, gan atbildētu uz visiem zvaniem,
kā arī klientiem, lai saņemtu savas preces laicīgi.
Centīsimies laboties, lai citu klientu iepirkšanās pieredze būtu pozitīvāka.
Priecīgus Ziemassvētkus,
M79.lv
Ļoti žēl, ka joprojām liekat uzsvaru uz preces kavēšanos! Es vēršu Jūsu uzmanību uz apkalpošanas kvalitāti - nu kavējās, kavējās, atvainojies un pasaki ka diemžēl tā ir gadījies. Manuprāt, 170 sūdzības kaut nedaudz liecina par to, ka klienti īsti nesaprot par ko tāda attieksme pret viņiem!
Bet, Andri, paldies par sarunu!
Es sapratu no kurienes ''aug kājas'' tādai apkalpošanas kvalitātei :)
Lai Jums izdodās iecerētais, zvaniet ja nepieciešams padoms ;)
Pievienot komentāru