M79 - Dators
Kaut kas unikāls negatīvā ziņā!!! Nopirkām datoru, izrādījās tehniska kļūme, aizvedām uz viņu pašu servisu. Datoru pieņēma Viesturs Klušs.
Klusums. Nedēļu, jau otru... Zvanu - viņi gaidot, kad tā tehniskā kļūme parādīsies. Cik ilgi gaidīs? Mēnesi vismaz!!
Uzrakstu iesniegumu, ka lai maina pret jaunu, un tad meklē savus gļukus mierīgi. esmu taču ieguldījusi naudu un man dators vajadzīgs kā ēst, es ar to strādāju.
Atbild, ka nemainīs. Pēc tam uzreiz zvans: esot konstatējuši kļūmi. Sarunājam, ka viņi piezvanīs mūsu datorpuisim, jo paši neko nesaprotam, un konsultēsies.
Aizbraucam uz laukiem.
Bet nekādas kustības. Datorpusiim neviens nav zvanījis, klusums!!!
Zvanu (ir jau pagājušas divarpus nedēļas!!!). Nu viņi nezinot, vai mēs gribam tādu pašu komplektāciju, vai tomēr citu. Užas!!! Saku - to pašu, tik taisiet ātrāk. Nākamajā dienā gribu braukt pakaļ, bet servisa zēns lēnām murmulē: detaļu esam pasūtījuši, 12 atvedīs, tad pāris stundas strādāsim, varbūt šodien, varbūt rīt...
Nu šī firma ļoti mīl savus klientus, ļoti vēlas, lai pie viņiem atgriežas un vēl iesaka kādam citam. Pamanījāt, vai ne?
Tas tik ir bizness!! Laikam dzīvo pārāk labi, ka nekas nerūp. Diemžēl biznesā tā nenotiek. Gan jau būs uz grunti ātri vien.
Komentāri (10)
Nekas uz grunti neies! Šiem (m79) jau reiz bija "Matrix reloaded". Ūpašniekus pamainīga, daudziem parādīja d***u, un turpina slaukt piķi!
It kā nomaiņija īpašnieku, bet nu... manuprāt sviests tas viss!
Personīgi es neko nepērku no tiem kas reneimojās, un turpina strādāt kā nekas nebūtu bijis! Cita kule, saturs tas pats!
Mazliet komentārs par situāciju, savādāk tāds vienpusējs redzējums un mazliet pārspīlēti tie termiņi.
Problēma bija - tas tiesa. Dators tika nodots servisā ar problēmu - Reizi nedēļā (neregulāri) sasalst ekrāns. Līdz ar to arī tiek testēts līdz problēma uzrodas. Tā kā pusē gadījumu šāda veida problēmas ir tieši lietotāja programmatūrā, tad tests ir nepieciešams, jo diezin vai kāds vēlētos jauno samainīto datoru vest atpakaļ vēlreiz un mainīt atpakaļ, ja izrādītos tieši tāda programmiska problēma. Tāda diemžēl ir rūgta pieredze, kad tiek nākts pretīm un uzreiz mainīts kaut kas bez pārbaudes. Tiklīdz problēma tiek konstatēta, tiek pasūtītas jaunas daļas un veika to nomaiņa pēc kuras arī ir jāpārliecinās par datora darbaspēju un atrisinātu problēmu! Un vienmēr ir iespējams vienoties par servisa datora saņemšanu uz testa laiku, ja tāds tiek palūgts sakarā ar steidzamiem darbiem.
Mani piemēram uzmeta ar garantiju, kad m79 mainijās ipašnieki. Tagad eju ar līkumu šim datorkantorim. Pēdējais komentārs izcils, man tādas aizdomas ka 2 komentāra rakstītājs ir Mārtiņš Lūsits, kas cep nejedzīgus rakstus boot.lv pie tam vēl reklamē m79.
Vēlējos pirkt datora daļas pie M79, jo pie viņiem vislētākās izskatās.
Tagad nezinu.
Tomēr domāju, ja es tirgotu datorus, vai automašīnas, vai kuģus, vai lidmašīnas un ja Guntai Taborei būtu kāds gļuks gadījies nesen iegādātajam kuģim, - diez vai es to varētu uzreiz samainīt. To arī nenosaka EU patērētāju aizsardzības noteikumi.
EU noteikumi ir sekundāri pret LV likuma normām! Ja LV likums un noteikumi saka ka jāmaina - tad ir jāmaina!
A priekš kam deģenerātam kompi vajag?
Nez, es m79 iepērkos patstāvīgi. Ir arī gadījies nest preci atpakaļ-nebija nekādu problēmu. Principā visiem iesaku šo veikalu
šajā iestādē es savu kāju vairs nesperšu. Nopirku datora skaļruņus, pārdeva tas pats Klušs, izrādījās brāķis, bet tā aŗi neko nepanācu. Ar attieksmi viņiem aŗi ir problēma, kad zvanija dāmīte, lai paziņotu, ka prece ir piegādāta veikalā, tad tā vien šķita, ka viņa zvana nevis pircējam, bet gan lūdzējam, kurš viņu jau gadu neliek mierā. Nelaipna un rupja.
Šmaukļi jau no laik gala
Teiksim tā, mani apmierina preces, kuras tur iegādājos, bet nepatīk apkalpošana. Apkalpo jau ātri, vienīgi man jāmin, kurš ir klients un kurš ir darbinieks, jo neviens jau klāt nepienāks. Tu redzi aizņemtus krēslus un cilvēkus, bet skaidrības nav. Labi, tie aiz letes, bet citādi jau neko neviens nesaka. Jau otro reizi ir situācija, kad menedžeris vai kas vēl viņu sazin sēž klientiem paredzētā krēslā un tā dēļ es stāvu vienkārši telpas vidū un gaidu, kad tas krēsls atbrīvosies, jo pārējie visi ir aizņemti. Un arī pasaukt skaidri nepasauc, pašam jāprasa vairākas reizes un jūtos neērti, jo negribas arī darbu traucēt. Samērā dīvaina atmosfēra. Neesmu nevienā citā uzņēmumā tādu manījis. Beigās arī manu pasūtīto preci nevarēja atrast, pateicu, ka esmu jau pagājušajā nedēļā pasūtījis, tad arī atrada. Protams normāli, jo parasti jau iespējams ātrāk savāc.