EKOSHOP / M79 - Krāpšana
Vēlējos iegādāties preci, tur norādīts ka noliktavā uz vietas ir mazāk par 10 gb.
Pēc tam man zvana, ka jāgaida vismaz 10 dienas kamēr preci atsūtīs no Vācijas, labi ja, kā arī 5-6 dienas kamēr man viņu piegādās. Prasu pārdevējai kā tā? Viņa man saka, ka esot vajadzējis skatīties, ka tur bijis norādīts, ka nav uz vietas Lv, kaut gan pat tagad vēlreiz atverot rāda ir noliktavā (>10 gb). WTF?
Tāpat piedāvā 0% līzingu caur aizdevums.lv. Kādi 0%???!!! Galā man pasaka, ja ņem uz 6 mēn, tad būšot vēl jāpiemaksā 5% no kopējās summas!!!! Kaut gan tas nekur pie datiem, kurus vajadzēja aizpildīt nebija norādīts!!!
Šausmas, kas par cilvēku maldināšanu! Jau apnicis, ka šīs firmas visu laiku "čakarē" cilvēkus!!!!
Komentāri (5)
Labdien,
Atvainojamies par Jūsu nepatīkamo pieredzi, bet visa informācija ir pieejama mājas lapā:
Piemēram:
http://m79.lv/portativiedatori/portativiedatori/lenovo-thinkpad-x260-125i76500u8gb256gb-ssdwin7-pro-
Precei ir norādīts, cik ir vienības pieejamas veikalā, un cik vienības ir pieejamas vairumtirdzniecības noliktavā,
zemāk zem preces arī norādīti piegādes laiki līdz veikalam, un arī piegādei līdz Jūsu mājām.
Par Bezprocentu kredītu, arī informācija ir pie katras preces aprakstīta, uzspiežot uz Bezprocentu zīmes, vai pirmajā lapā - http://m79.lv/bezprocentu-kredits , kur ir visa informācija par akcijas noteikumiem, ņemot uz 3 mēnešiem ar 0% pārmaksu.
Mums jāatvainojas par pārpratumu, bet visa informācija ir pieejama mājas lapā, vai arī ja kaut kas nav skaidrs konsultantes visu Jums laipni izskaidros.
Ar cieņu,
M79.lv
Узнаю почерк. Мне сегодня рассказали, что у меня "с утра плохо со слухом". Вместо извинений. С клиентами работает какое-то ***.
Это даже забавно: очевидно сотрудников магазина заставляют ставить антилайки. И снова тот же стиль -- хамить клиенту вместо того, чтобы извиниться или улучшить работу.
Ok, tad mans ieteikums SIA Ekoshop ir sekojošs - atjaunojiet informāciju par preces pieejamību vairumtirdzniecības noliktavā katru minūti, pretējā gadījumā tam nav jēgas!
Piemērs: Precei ''X'' pirmdienā plkst 18:50 ir norādīts, ka nav uz vietas veikalā, bet noliktavā ir >5gb (pieņemam, ka šī informācija tiek atjaunota 1 reizi 24h, no rīta plkst. 8:00) -> es plkst 19:00 laimīgu seju pasūtu preci. Nākamajā dienā man zvana Toņa no m79.lv un saka, ka kaut kādi ''vasjas'' iepriekšējā dienā plkst. 8:15 doto preci ir izpirkuši, bet noliktavā palikusi tikai slapja vieta.
Ir skaidrs?
Jums visa e-tirdzniecības sistēma. Pilnīgs bardaks.
Te Jums nekādas atmaskas nederēs. Macīties vajag no 1a.lv vai dateks.lv.