AtrisinātaLux Express - Slikts serviss
Brauciena laikā šoferis sāk dauzīties pie tualetes durvīm un kliedz, ka metīšot ārā no autobusa, jo es smēķējot tualetē. Apvainojums bija nepamatots. Tualetē arī nebija cigarešu smakas- kā nesmēķētāja būtu to jutusi. Tas bija ļoti apkaunojoši. Tàlāk braukt atļāva- atvainoties gan neviens neatvainojās. Rekomendēju Lux express apmàcīt savu personālu privitīvām pieklājības normām.
Cienījamā Laura Štāne,
Pateicamies par Jūsu atgriezenisko saiti!
Lux Express vārdā vēlamies atvainoties par notikušo situāciju. Lai precīzāk noskaidrotu situāciju un veikt pārrunas ar autobusa vadītāju, vēlamies precizēt datumu, laiku un reisu, kura notikusi šī nepatīkama situācija.
Vēlamies paskaidrot, ka autobusā ir uzstādīti automātiskie dūmu detektori. Gadījumos, ja detektors nostrādā, šofera pienākums ir nekavējoties identificēt dūmu cēloni, pārliecinoties par visu pasažieru drošību. Gaidīsim no Jums atbildi ar informāciju par reisu, lai varam nodot informāciju atbildīgai personai, tālāko darbību veikšanai un klientu servisa uzlabošanai, jo tieši klienti ir iemesls kāpēc mēs eksistējam.
Mums ir svarīgi sniegt izcilu servisu mūsu klientiem, pēc Jūsu aprakstītās situācijas vadītāja komunikācija nebija saskaņā ar Lux Express apkalpošanas standartam.
Papildus jautājumu gadījumā mūsu speciālisti būs gatavi Jums palīdzēt pa tālruni +371 67781350 vai caur e-pastu – [email protected]!
Lux Express vārdā ceram, ka notikuša situācija neliks Jūs atteikties no mūsu pakalpojumiem un gaidīsim Jūs mūsu pasažieru vidū jau tuvākajā nākotnē!
Ar cieņu,
Jekaterina Stoļarova
Klientu apkalpošanas speciāliste
Reiss joprojām notiek. 08.55 startējām no Rīgas uz Pēterburgu. Griezos pie vadītāja un devu viņam iespēju atvainoties, tā vietā viņš bija nekaunīgs un izaicinošs. Par iemeslu, kāpēc viņš sāka dauzīties pie tualetes durvīm burtiski pārdesmit sekundes pēc tam, kad biju tur iegājuši, viņš teica, ka guļot tur kaut kur blakus un esot sajutis dūmu smaku. Vadītājs min, ka strādàjot šajā sfērā jau daudz gadus un visu zinot. Ja man ļoti vajagot, tad varot atvainoties, jo klientam esot taisnība, bet savu personīgo nostāju viņš mainīties netaisoties. Es turpretim ar autobusu ceļoju ļoti reti un man nav īsti daudz pretargumentu izņemot Yo, ka es nesmēķēju un esmu nostādīta neveiklà situācijā.
Cienījamā Laura Štāne,
Pateicamies par Jūsu ātro atbildi!
Lux Express kompānijas vārdā vēlreiz vēlamies atvainoties par šo situāciju. Mūsu koordinācijas centrs jau ir sazinājies ar šī reisa šoferiem un pieprasījis skaidrojumu par šo situāciju. Varam apstiprināt, ka detektors tiešām ir nostrādājis, taču nav pamata uzskatīt, ka viņš ir nostrādājis tieši tajā brīdī, kad Jūs atradāties labierīcībās.
Uz doto brīdi, šoferiem ir izteikts mutisks brīdinājums par šo situāciju. Informācija tika nodota arī Latvijas transporta nodaļas vadītājam, tālākai situācijas analīzei un lēmuma pieņemšanai, attiecībā un konkrētiem vadītājiem.
Kā jau minējām iepriekš, šāds komunikācijas stils ar pasažieriem nav pieņemams. Mēs ļoti ceram, ka notikusī situācija neliks Jūs atteikties no mūsu pakalpojumiem un Jūsu turpmākie braucieni būs veiksmīgi un noritēs bez jebkādiem starpgadījumiem.
Izskatot notikušo situāciju, mēs esam pieņēmuši lēmumu par kompensāciju. Tuvākajā laikā ar Jums sazināsies mūsu pārstāvis, lai pārrunātu šo situāciju sīkāk.
Ar cieņu,
Lux Express.
Paldies par operatīvu reaģēšanu uz šo situāciju, kuru nācās risināt šādā ceļā! Saprotu, ka šoferis varētu būt bijis pārāk pieredzējis cīnoties ar smèķētàjiem tualetēs, tāpēc izvēlējās rīkoties tik diktatoriskā veidā. Novēlu pēc iespējas retāk sastapties ar smēķētājiem tualetēs!
Pievienot komentāru