LU BVEF - Ārējo sakaru koordinatores nekompetence
Erasmus+ mobilitātes pieteikšanas process LU BVEF ir sarežģīts, haotisks, koordinatori nesniedz pilno informāciju un necieņpilni attiecās pret studentiem. LU BVEF ārējo sakaru koordinatori:
1. Ir neuzmanīgi ar dokumentiem.
2. Ļoti ilgi atbild uz jautājumjem e-pastā (vairāk nekā nedēļa, līdz pat 3 nedēļām!). Daži darbinieki vispār raksta studentiem uz “tu”.
3. Nesniedz pilno informāciju, var neatsūtīt svarīgo linku utt.
4. Viena darbiniece, Nora Batraga, mutiski apvaino studentus un neatvainojās. Viņa nevienlīdzīgi attiecās pret visiem studentiem un uzvedās ļoti nepieklājīgi, ir neuzmanīga ar dokumentiem un deadliniem. Ar tādu darbinieku komunikācija pieteikšanas procesā bija ļoti nepatīkama un neefektīva, rādās sajūta, ka viņai ir grūti izskaidrot ar nomināciju un dokumentiem saistīto informāciju. Iesaku pārbaudīt, pēc kādiem principiem viņa izvēlās, kuri studenti piedalīsies mobilitātē kurā universitātē, kā tiek sadalītas priekšrokas utt.
Salīdzinot ar citām universitātēm, LU mobilitātes process ir slikti pārvaldīts un stresīgs.
Komentāri (1)
Tieši tāpat ir ar rsu. Tur vispār, tu piesakies uz Erasmus, pēcāk cik mēnešus pēc kārtas zvanot tikai uzzini,kā dotajā studiju programmā Erasmus ir paredzēts pavasara semestrī. A pieteikšanās bija rudenī. Kā arī neviens neatzvana un neinformē par intervijām. Vispār ir tāda nojausma, ka tiek speciāli bremzēts un sarežģīts tas Erasmus process. Nu itkā loģiski, jo tas ir saistīts ar lielām naudām. Līdz ar to, gan jau tiek zagts. Vispār šo tēmu vajadzētu pacelt citā līmenī. Bez tabu laikam būs jāziņo.