LMT - Slikts serviss un interna pārklajums
Griezos LMT ar to, ka jaunajā dzīves vietā ir slikts interneta pārklājums gan filiālē, gan telefoniski. Atrodoties filiālē, neviens neteica, ka man jāpārslēdz līgums uz jauno adresi, tikai ieteica zvanīt tehniskajai daļai, kad pieslēgšu rūteri. Kad pieslēdzu rūteri, zvanīju...runāju ar trīs darbiniekiem (divu darbinieku vārdi Artis un Arvīds)...neviens neklausās problēmā, bet kā roboti...ejiet uz filiāli, nomainiet adresi, piefiksējiet interneta ātrumu un tad gaidiet, kad kāds no LMT jums piezvanīs. Pajautāju vai piedāvās kādu atlaidi, ja viss tik lēni iet un mani futbolē kā bumbu no vienas vietas uz otru...tad puiši atbild, mēs ar to nenodarbojamies, rakstiet sūdzību filiālē un tad tas jautājums tiks izskatīts. Telefoniski netika piedāvats pat piereģistrēt lietu. To izdarīja tikai tad, kad es uzstāju, lai to izdara. Beigās visi trīs zvani beidzās ar to, ka darbinieki vienkārši nometa klausuli, jo nevēlējās sniegt atbildi, kad es varu gaidīt zvanu un problēmas atrisinājumu. LMT ir lietas kursā, ka vietā, kur dzīvoju ir slikts pārklājums, šogad pat plānojas uzlabošanas darbi tuvākajā tornī. Nokļūšana uz filiāli ir sarežģīti, jo ir mazs bērns ar autismu un attālums ir visai paliels. Bet es tieku futbolēta no vienas vietas uz otru, nelaipna attieksme no telefona darbiniekiem, nekādu atlaižu piedāvajumu, lai mani nepazaudētu kā klientu un nekādu mierinājumu kad problēma varētu tikt atrisināta, jo neviens nesteidzās to risināt. Un man ir svarīgs internets, jo stradāju attalināti. Cerams, ka šī sūdzība aizies tālāk un kaut kas tiks darīts lietas labā.
Pievienot komentāru