LMT - Sliktākā piegādes kurjera izvēle
Nespēju noticēt, ka manas dārgās preces piegādi, iegādājoties tās Lmt e-veikalā, nodrošinās sliktākais Lietuvas kurjer dienests – Venipak!
Piegāde norādīta laikā no 18: 00 līdz 22: 00 (kas ir viena no opcijām) , taču kurjers zvana krievu valodā un paziņo, ka piegāde būs jau 16: 30. Es saku, ka nebūšu mājās, bet beigās tomēr samenedžēju situāciju – atprasījos no darba un gaidu.
16: 10 – it kā izņemts no termināla.
16: 30 – nekā. Zvanu uz norādīto numuru – neatbild.
17: 30 – joprojām nekā. Zvanu vēlreiz – neatbild.
Labi, gaidīšu solīto piegādes laiku no 18: 00 līdz 22: 00. Taču kurjers tā arī neierodas. Zvanu – nekā.
Rezultātā mana tehnika divas dienas stāvēs atsaldētā busā pirmdien atgriezīsies terminālī.
Neiedveš uzticību tas, ka ierīce visā šajā procesā nav tikusi bojāta vai citādi ietekmēta. Tomēr ārā ir - 10 grādi, un tehnika ir jutīga pret temperatūras svārstībām.
Venipak strādā ar ārpakalpojuma šoferiem, un tik lielam uzņēmumam kā lmt nevajadzētu viņiem uzticēties. Kopumā esmu vīlies par piegādi.
Komentāri (2)
Tak var piecelt savu "sežamvietu" un aizbraukt saņemt savu "dārgo preci" veikalā uz vietas. Problēma?
Un otrs jautājums. Ka tad tā "dārga prece" ziemu pārdzīvos ja tik jūtīga uz augstumu?
Ja preci fiziski nevar ievietot transportlīdzeklī, vai, pēc jūsu gudrības līmeņa, man tā jānes rokās?
Visiem tehniski zinošiem cilvēkiem ir skaidrs, ka var rasties mikroskopiska apsarmošana.
Turklāt rakstā nemaz nepieminu savas trīs stundas, kas tika izšķērdētas absurdas, nekompetentas kompānijas Venipak dēļ.
Veiksmi komentāros turpmāk!