AtrisinātaLMT - Slikts serviss, telefoni brāķi
Lmt tiek iegādāts iphone 11. Aizvedot mājās, nākama dienā tiek secināts. Ka zvanot nevar otru cilvēku dzirdēt. Nav pat pagājušas 24h, kad vedām atpakaļ.
Vienīgais, ko viņi piedāvā paņemt uz garantiju ?♀️?
tas ir acīm redzams brāķis, oriģinālā veikalā uzreiz samainītu. Prieks bija īs, pat pāris h un tagad jāgaida 10. Darba dienas. Tas ir briesmīgi ?
Komentāri (16)
Interneta ātrums nepārsniedz 400 kb/s, lādējot legālus failus - steam spēli.
Jus paši vainigi vajadzeja parbaudit ko perkat un sudzibu ne rakstit
Tiešam kāds , stāv vairākas stundas veikala un pārbauda ? Telefonam pat 24h nav pagājušas .
Vispār jau ņemot vērā patērētāju tiesību likumā atrunāto, "ja precei tiek konstatēts defekts 6 mēnešu laikā, tiek pieņemts ka prece ir bijusi pārdota jau ar defektu. Un patērētājam ir tiesības atgūt samaksāto naudu vai samainīt preci pret līdzīgu. Šajā gadījumā patērētāja nezināšanas dēļ tagad pats cieš no tā kā jāgaida garantija. Esmu pats ar to saskāries tieši LMT un tā man šķiet viņiem ir vispārpieņemta prakse. Tāpēc pirms dodaties uz veikalu ko mainīt uzreiz sagatavoja iesniegumu ar preces defektiem un patērētāju tiesību likuma pant
Liels paldies par info ?
Es ne parto LMT centra vajadzeja ieslegt parbaudit pazvanit kam visu parbaudit ko perc un pateikt ka brakis
Ritvara PTAL citāts nav pilnīgs. Šim pantam ir arī turpinājums: "izņemot gadījumu, kad ražotājs, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā organizētā ekspertīzē pierāda pretējo."
Tā kā LMT nav preces ražotājs, tad viņiem ir jāveic ekspertīze, kas apstiprinās ražotaja brāķi, preces defektu, jeb neatbilstošas lietošanas sekas.
Tur pat pārdevēja veikala aiznesot atpakaļ pārliecinājās , ka nedarbojas . Smieklīgi un bēdīgi vienlaikus , ka telefona lietošanas laiks labi ja 12 h
Labdien,
arī es gribu mazliet pasūdzēties. Es iegādājos uz nomaksu datoru LMT centrā. Vēlāk izrādījās, ka ir brāķis- bojāti skaļruņi un dators lādējās ārā ātrāk kā mans vecais, trīs gadus lietotais, pie kam uzkarst lādētājs.
Aiznesu uz LMT centru, uzrakstīju iesniegumu par to, ka vēlos, lai man apmaina pret datoru, kurš nav brāķis.
Saņēmu atbildi pēc 15 dienām- datoru labos. Es uzreiz uzrakstīju, ka mani tas neapmierina. Jo es esmu pirkusi jaunu datoru - tātad bez defektiem. Uz šo vēstuli man netika sniegta atbilde, bet vēl pēc 13 dienām man zvanīja, ka dators salabots.
Es centos sakontaktēt ar personu, kas man bija raksītjusi šo vēstuli - varat divreiz minēt , man neatzvanīja. Bet gan atrakstīja, ka viņuprāt, samērīgi ir datoru salabot.
Esmu ārkārtīgi vīlusies gan attieksmē, gan apkalpošanā. Nedomāju klusēt, jo esmu bijusi lojāls LMT klients apmēram 20 gadus.
Tagad sanāk, ka esmu viņu lēmumu ķīlniece- man nav nekādas teikšanas- tikai maksā naudu un viss. Man netika piedāvāta ne kompensācija, ne dators uz to laiku, pat ne atvainošanās. Bet - kā būtu bijis, ja tas man būtu vienīgais dators un man mēnesi būtu jāiztiek bez? Pie kam, ne savas vainas pēc?
Ļoti, ļoti skumji!
Iesaku, negribat sev problēmas, pārdomājies 3x, vai saistīties ar LMT.
ar cieņu,
Marika
Itkā jā skatās IT jaunumus ir bijis sistēmas atjaunošanas bugs vai lags . Tad bija uz visiem telefoniem vai uz dažiem. Problēma bija ar sakara problēmām.
Itkā zona ir bet sakara gandrīz kā nav.
Zona jau bija , bet otru cilvēku nevar dzirdēt kaut ar uz maksimumu uzlikts .
Nu tas ir bet dzirdēt nevar
Man toties liekas absurdi, ka daudzi šādos sūdzību komentāros cenšas safantazēt savus noteikumus, kaut arī viss konkrētais jau ir minēts līgumos, garantijas papīros.
Es vēl saprastu, ka daudzi mūsdienās nelasa lietošanas instrukcijas, bet līgumiem un garantijām gan derētu pievērst uzmanību pirms skaļi bļaut.
Tā ir pavisam normāla, ierasta rīcība, ka pārdevējs ņem konkrēto preci uz izskatīšanu garantijas servisā. Cilvēks griežas ar sūdzību ,ka prece nepilda savu optimālo funkciju, un tas ir loģiski, ka ir nepieciešama papildus apskate, lai noskaidrotu ,kas ir iemesls šādiem te ''brāķiem''. Tehniskas nepilnības, programmatūras nepilnības, nepareiza lietošana.
UN... ko tad nepirki tajā ''oficiālajā'' veikalā, ja tik zinoši uzreiz vari teikt,ka tur visu uzreiz mainītu? Nevajag muļķības izdomāt. Visur būs vienas un tās pašas garantijas noteikumu normatīvas kurām ir jāiziet caur. Pietiek visādu pircēju ,kas paši pamanās kaut stundas laikā sačakarēt pirkumu, un tāpēc arī noteikumi ir... un, tāpēc priecājies ,ka tādi noteikumi ir, un brāķa gadījumos vismaz tev ir pašam kādas tiesības uz preces maiņu.
Jautrais analītiķis:
13.pants. Pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja pienākums nodrošināt preces atbilstību līguma noteikumiem
(1) Pārdevēja un pakalpojuma sniedzēja pienākums ir nodrošināt preces atbilstību līguma noteikumiem.
(2) Pārdevējs un pakalpojuma sniedzējs ir atbildīgs par jebkuru preces iegādes dienā eksistējošu neatbilstību līguma noteikumiem.
(3) Ja preces neatbilstība līguma noteikumiem atklājas sešu mēnešu laikā pēc preces iegādes, uzskatāms, ka tā eksistēja preces iegādes dienā, izņemot gadījumu, kad šāds pieņēmums ir pretrunā ar preces raksturu vai neatbilstības veidu.
Kā arī izlasāt Pater. Ties. Aizsar. Likuman 28. pantu visu.
Lasi likumus kādus vēlies, bet beigās pārdevējs, vai, nu, ir labs vai slikts - serviss. Es, piem., vēlētos lai mani klienti saņemtu labāko un nāktu pie manis vēl 10 reizes, nevis aizbildinātos ar kaut kādiem kapeikpisēju normatīviem. Tas, ir kāpēc Rietumos, tu aizej uz veikalu, un pasaki, ka tev vienkārši nepatīk produkts, un tev atgriez visu un vēl pasaka paldies.
Pilnīgi piekrītu. Bet mums līdz tam līmenim kad tev bez liekiem jautājumiem u. Lama#anas apmainis preci ar defektu, ir vēl ļoti talu