LMT - slikts serviss, sakarā ar 4G Huawei rūteri e5577 uzņēmumam
Tieši pirms pāris gadiem LMT piedāvāja paņemt 4G Huawei rūteri e5577 uzņēmumam uz nomaksu, pieslēgumam tikai LMT tīklā, pa visai konkurētspējīgu cenu. Piekritu. Diemžēl Huawei mobilai ierīcei jau no paša sākuma akumulators vilka labi, ja pusstundu, nevis kādas piecas, kā tika solīts. Kad vērsos LMT klientu centrā, tika piedāvāts nodot ierīci pārbaudei, uz divām nedēļām, nedodot neko vietā. Tas taču ir/bija skaidrs, ka neiet tieši akumulators, un varētu kaut uz laiku iedot citu akumulatoru, un bojāto pētīt kaut mēnesi! Divas nedēļas palikt bez interneta, par ko tika maksāts, negribējās, tāpēc piecietu, ka turu iekārtu visu laiku pieslēgtu elektrotīklam. Diemžēl, tikko, kā pagāja divi gadi, un beidzās iekārtas garantija, daudzas interneta lapas vairs nevar attaisīt! LMT lapā parādās prasība pēc atjauninājuma. Kad mēģinu to palaist - parādās paziņojums "atjauninājums neizdevās". Kad vērsos LMT klientu centrā, atkal tika piedāvāts paņemt ierīci uz pāris nedēļām izpētei. Šoreiz jau gribēju piekrist, bet tad, kad operators paziņoja, ka Sorry - Jums tikko beidzās garantija un par iekārtas apskati servisā būs jāmaksā EUR15 - sāku domāt vai ir vērts maksāt!? Jautāju - vai tad atjauninājums izdosies? Nē, nekādas garantijas neesot, bet EUR15 tāpat ir jāsamaksā! Kaut kā vairs nepārliecina šis LMT interneta pakalpojums saistībā ar Huawei rūteri e5577 uzņēmumam Teleline Latvia.
Jācer, ka tā tikai kāda sakritība – šodien man mobilajā telefonā parādījās ziņa – Jūsu tarifu plāns ir mainīts. Tā vienkārši LMT paziņo. Ne uzjautā, ne ko piedāvā, bet pieņem lēmumu klienta vietā kāds pakalpojums, tarifu plāns viņam būs. Skarbi.
Plus vēl sarunas vidū pārtrauc sarunu un kad mēģinu atzvanīt, atskan paziņojums – izejošie zvani ir slēgti! Cik atceros, visus rēķinus esmu atmaksājis. Nekādi brīdinājumi nav.
Kas notiek ar LMT pakalpojumiem!?
Pievienot komentāru