www.sudzibas.lv LMT Slikts serviss

LMT - Slikts serviss

Man pie LMT bija slikta pieredze.

1. Uzņēmums pārnesa numuru (ar tarifu plānu Brīvība) uz mani no 1. datuma.
2. Klientu centrā 9. datumā parakstīju līgumu par pāreju uz tarifu plānu "Mans mini"

Līgumā klientu centrā, ierakstīja tarifa "Mans mini" darbības laiku ar atpakaļejošu datumu, neviss no 9, bet no 1. datuma.

3.Tājā pašā dienā (9. datumā) pārgāju uz O Karti.

4. Pēc pāris dienām pārgāju uz BITE
5. Padsmitajā datumā LMT man atsūta rēķinu ar summu pāri 54 EUR ...

UN ZINIET KĀPĒC?

6. Tātad līdz 9. datumam zinot ka es izmantoju tarifu "Brīvība" un nemaksāju par zvanu minūtēm, es to brīvi izmantoju, bet noslēdzot līgumu par dārgāku tarifu plānu (Mans Mini) "VĒLOS" maksāt iepriekš izrunātas minūtes pēc dārgāka tarifu plāna???

Tā sanāk pēc LMT loģikas....

Acīmredzot tā ir atriebība par to ka pārgāju uz BITI, citādi to nevar skaidrot.

P

Komentāri (5)

D Darbadrosibaspadome Speciālista atbilde 19.02.2016

Apstrīdiet rēķinu un Dievs ar viņiem! 1) Iesniegums LMT ar lūgumu izskaidrot rēķinu.
2) Uzrakstiet PTAC iesniegumu par negodīgu komercpraksi un lūgumu atcelt (pārrēķināt) minētu summu!

jurisbb2 19.02.2016

LMT ir vienigais operators kur jamaksa atskeviski par numura noteiceju

B bambunčia 20.02.2016

54 euro?
Fufels, nav tādu rēķinu par zvaniem, ja nu vienīgi zvanīts uz 9sēriju

B bambunčia 20.02.2016

54 Euro?...
Zvanīji uz 9xxx numuriem? savādāk tādu rēķinu tikai uz sarunām nevar dabūt

M Mārtiņš 22.02.2016

Viss ir pareizi, uztaisīji padsmit pārejas un pierunāji ntās stundas, tad maksā

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes