LMT - Serviss
16.12.21 devos uz Lmt apkalpošanas centru, jo bija negadījums ar telefonu un ekrāns bija sasists. Telefons ir apdrošināšināts. Manam telefonam bija bojāts ekrāns, es nevarēju uzrādīt sertifikātu un papīra formāta sertifikātu darbiniecei nesanāca nolasīt. Es netiku ielaista klientu apkalpošanās centrā. Man deva padomus, lai es pazvanot apdrošinātājiem, ar sasistu ekrānu. Lai zvanu uz klientu apkalpošanas centru, ar sasistu ekrānu. Lai nosūtu elektronisku pieteikumus, ar sasistu ekrānu un līdz ar to neiet smart-id. Deva padomu, lai aizeju uz domi, lai izprintēju jaunu sertifikātu, bet pulkstenis jau bija 17.40 un dome ciet.
Īsti neapmierināja apkalpošana un padomi, kuri tika doti.
Sajutos pazemota, jo man bija sertifikāts un tāpat man palīdzību atteica.
P. S piedāvāju pat telefonu pieslēgt pie datora un pateikšu kurā mapē ir sertifikāts, tikmēr ārā uzgaidīšu. Bet neko, skaidri un gaiši pateica mani pieņemt un palīdzēt nekādi nevar.
Lai visiem laba Veselība un mazāk negadījumu.
Komentāri (6)
Sūdzību arī ar SASISTU EKRĀNU rakstīji?
Vispār datora rakstīju
Un īsti jau nav sūdzība nav par to,ka sasists ekrāns utt., bet par to,ka jābūt kādai papildus opcijai,jo ar telefonu var notikt jebkas, kad sertifikātu uzrādīt nevar. Un šis jau nav Tikai LMT,bet jebkur. Un papīra formāta sertifikātu blakus esošā veikalā nolasīja.
Sertifikātu turi kabatiņā un pie vajadzības izņem ārā. Nekas nečakarēsies. Telefoni ir tehnika, kura mēdz sabojāties.
Izlasiet, lūdzu vēlreiz, tur rakstīts man bija papīra formāta sertifikāts.
Acīm redzot vajag mācēt uzglabāt. Man personīgi ID Kartei aizmugurē rūpīgi ar skoču uzlīmēts QR Kods un nav bijušu problēmu.
Ja visur citur tā lapa ar QR Kodu strādāja, tad vajadzēja rakstīt sūdzību par nekompitentu darbinieci.