LMT - Piespiedu pāriešana no Megatel uz LMT..
Saņēmu ziņu no Megatel, ka šie pārtrauc savu darbību un tieku pārcelts uz LMT.. Viss jau būtu kārtībā, ja nekas strauji nemainītos.. Megatel maksāju par pakalpojumu 4.95 x 2 numuri.. Protams, brīdim, kad tuvojas rēķins tiku skaidrībā ar mans.LMT un apskatījos uz cipariem, kur par to pašu pakalpojumu maksāju aptuveni 17.00 x 2 numuri.. Paldies LMT, kas kā godprātīgs pakalpojuma sniedzējs laicīgi mani ir brīdinājis par to, ka uzstumt šādus ciparus pa lielam ne par ko.. Esmu pirmo reizi LMT klients un pilnīgi noteikti pēdējo..
P.S.
Tam visam pa virsu LMT klientu serviss nekam neder, jo no reālās situācijas izskaidrot neko nevar, bet lai sazvanītu šo servisu ir jāpavada uz līnijas vismaz 15min un jāsaspaida auto atbildētājs..
Komentāri (10)
Lmt nekad nav bijis no lētajiem operātotiem. Nepatīk - lūdzu ir citas kompānijas, kā piemēram bite. Bet pēc tam nečīkstat par sakaru kvalitāti utt.
Bet kopumā varu teikt, ka katrai kompānijai ir savi +un savi -. Tas ir normāli.
Par kādu kvalitāti mēs varam runāt..? 4G Lietuvas robežā nav, un sarunas arī nevelk uz 17euro..
Esmu lmt kliente jau 15 gadus. Braucu pa visu Eiropu tai skaitā arī pa Lietuvu. Vienmēr un visur bija pieejami sakari un internets. Bija vienubrīd problēma, bet Lmt nomainīja sim karti un tagad viss labi.
Es arī LMT lietoju jau ilgi un nesūdzos.Bij otrs numurs Megatel,pārejot pie LMT cena līdz šī gada beigām nemainījās.
Tā mēdz notikt ,kad kompānija pārpērk otru kompāniju
(laigan megatel visu laiku ir bijis zem LMT)
Interneta pārklājums pat ar papildu antenu slikts un televīzija vispār briesmīga LMT pārstāvji ļoti nekompetenti...
Sakaru kvalitāte arī slikta...
... . ... ... ...
LMT LATVIJAS MOBILAIS TELEFONS
Nopirku austņasjbl,bet viņas nestrādā uz jbl rumbas,kaut arī pārdevējs solījās ka viss ir labi.Meli.Uz tirgus kvalitāte labākā.Piedodiet bet tirgojas sūdus.
Melo kompānijā
Vai tas ir normāli,ka aizgaju no LMT 6oktobri.Bite pieslegumu pieslēdza 11.30a LMT atsledza jau 9.30.Biju bez sakariem lidz.11.30.Bet reķinu atsutija LMT par sakaru lietošanu lidz 11.10.17.Par ko man jamaksa?par nelietotiem sakariem.?
Un to ,ka es nomainiju numuru.kad jautaju par to kāpec tads reķins,ja pieslēgts bija tarifu plans bruviba.man lmt darbiniece atbild jums bija otrs numurs pieslegts.kadas muļķibas.tada sajuta,ka katrs tur strada pats par sevi.
samaksāju par Lmt rēķinu caur i_banku bet dienas laikā neaiziet maksājums!
Maksāju vienas bankas ietvaros no swedb uz swedbank bet nauda neaiziet! Kur tad viņa ir?
Samaksā naudu bet pakalpojumu evar lietot! kautkads apsurds!