LMT - Pakalpojumu neizpilde un sūdzību ignorēšana
Pasūtīju jaunu Iphone Se 2020 5. Maijā e-veikalā. Tiku informēta, ka Latvijā jaunais modelis būs pieejams no 7. Maija.
Apmaksāju pirkumu, un izrādījās, ka nekādu noteiktu datumu vispār nav paredzēts.
7. Maijā protams es nesaņēmu telefonu. Zvanīju katru dienu līdz 8 maijām, visu laiku bija pilnīgi neieinteresētā atbilde "ko jūs te piekasāties, mums ir problēmas un mēs nezinām kad būs iespējams piegādāt jums telefonu". 8. Maijā atkārtoti piezvanīju pajautāt, kas notiek un vai parādījās jaunā informācija, uz ko e-veikala operatore sāka pilnīgi neieinteresēti stāstīt pēc sagatavotā "mēs neko nezinām kad būs pieejams un ko jūs te" uz ko es pārtraucu un teicu ka man neinteresē viņu iekšējās organizācijas procesi, bet interesē, kāpēc viņi vispār par nepabrīdināja par to ka informācijas nav un ir problēmas ar piegādi, uz ko nesaņēmu Sakarīgu atbildi. Rēķinoties ar šo pofigismu, teicu, ka tas pilnīgi nav nopietni ignorēt savus klientus un vispār neinformēt ne par ko. Paši neko nezina, paši atšuj un nevar atrisināt savas iekšējās problēmas, pat nedomājot par to, kā jūtās klients nesaņemot vispār nekādu atbildi un prognozes. Motivācija turpināt būt par Lmt klientu - nav. Paldies, ja zinātu ka tā būs, pasūtītu citā e-veikalā. Un vairs nekad pie jums.
Komentāri (3)
Nu tad sūti citur, nekad mūžam nebija rakstīts, kad būs noteikti piegāde 7.05., it īpaši veicot divas dienas pirms tam. Atpalikusi.
Trulie komentāri.
Katru dienu līdz 8.maijam?
No 7. līdz 8. maijam ir tikai viena diena.