LMT - Obman
Es biju 10 gadus tele 2 klients, Lmt pārstāvji mani iedvesmojusi ar jauno tarifu plānu Brīvība (zvani Ees valstis bez ierobežojumiem) dienas laika esmu veikala un slēdzu līgumu, Lmt, brīvība,30 euro mēnesi:) ideāli, priecīga lidoju uz Norvēģiju, vakaros pēc darba zvanu ģimenei, ahaaahaa un kas tad nu nāk man pēc nedēļas divas sms ar brīdinājumu ka es kaut ka ne tā runāju pa telefonu ka parāk ilgi, un tas nav viņu intereses ka neesmu izdevīgs klients hmmm interesanti ka tas ir !!! Un rezultāts beigas atslēgti ienākošie izejošie esmu bez sakariem sveša valsti!! Mani pielīdzinājusi krāpniecei (Lmt klients - kas netipiski ilgi runa) .
Bravo Lmt - spožs reklāmas triks, zvani Ees bez ierobežojuma - mēlošanaaaaaa !!! Will be back tele 2
Komentāri (8)
LMT pakalpojumu godīgas lietošanas principi
LMT pakalpojumi ir paredzēti godīgai izmantošanai atbilstoši LMT Pakalpojumu līguma noteikumiem, LMT pakalpojumu aprakstiem un lietošanas nosacījumiem, kā arī normatīvajiem aktiem. Ar LMT Pakalpojumu līguma noteikumiem un pakalpojumu aprakstiem var iepazīties mājaslapā, kā arī jebkurā LMT klientu centrā.
LMT pakalpojumi un piedāvājumi ir izstrādāti Latvijas iedzīvotājiem, kuri pārsvarā mobilos sakarus izmanto Latvijā. Tie nav paredzēti ilgstošai un patstāvīgai lietošanai ārvalstīs un citiem mērķiem, kas nav saistīti ar periodisku ceļošanu.
Aizsardzība pret krāpniekiem un pakalpojumu nelabticīga izmantošana
Lai nodrošinātu augstu aizsardzības līmeni pret krāpšanu un LMT pakalpojumu un numuru prettiesisku izmantošanu, LMT ir ieviesta uz riskiem balstīta krāpniecības noteikšanas un novēršanas sistēma, kas pamatojas uz objektīviem, tirgū atzītiem vai regulatoru izvērtētiem kritērijiem. Tā ļauj identificēt klienta netipisku uzvedību, kas var liecināt, ka pakalpojumi vai numuri tiek izmantoti nepareizi vai ļaunprātīgi – pretēji paredzētajam mērķim vai veidiem, vai arī tiek aizskartas citu lietotāju un LMT intereses.
Piemēri
Konstatēta zvanu, ziņojumu, datu pārraides vai citu pakalpojumu izmantošana lietotājiem neraksturīgā veidā, ilgumā vai apjomā.
Izmantota pakalpojuma saņemšanas nosacījumiem neatbilstoša galiekārta.
Lietota galiekārta, kas iepriekš izmantota nelabticīgi labuma gūšanai vai citu prettiesisku darbību veikšanai.
Konstatēta pakalpojumu izmantošana pretēji tam paredzētajam mērķim un/vai veidam.
Pakalpojums, SIM karte un/vai galiekārta izmantota tālākai pakalpojumu sniegšanai vai signāla pārraidei (piem., datu pārraides tālāka sniegšana trešajām personām vai datu plūsmas novirze vai pārdale vienai vai vairākām iekārtām u.c.).
Veikti vai saņemti gari, vienveidīgi, līdzīgi, atkārtoti vai citādi netipiski zvani vai ziņojumi (piem., e-pasti, īsziņas, MMS u.c.).
Zvanu vai ziņojumu mērķis nav bijis sazināties.
Zvani vai ziņojumi izmantoti reklāmai, komerciālu paziņojumu sūtīšanai vai komercdarbībai.
Zvani vai ziņojumi izmantoti labumu gūšanai no LMT vai citu operatoru pakalpojumiem pretēji to lietošanas mērķim – sazināties.
Ko nozime krapnieciba? Skaidri un gaisi rakstits zvani bez ierobezojuma - viss ieklauts,kur ir tad sastopama krapnieciba, lai nemaldinatu klientus , jabubut marketingam korektam, ja nevarat sniegt tadu tad prom no biznesa! Jus tik zemu esiet kritusi ka jau puse cilvekus negrib ar jums sadarboties , sakot ar apkalposanu un beidzot pardoto preci kura nekadigi neatbilst tirgum!
1,5 stundu pļapā katru dienu un pec tam brīnās ka viņu atslēdzā!
Tas gan, ko var ļerkšķēt pa to telefonu. Es arī atslēgtu tādu abonimentu. Nav ko noslogot tīklu.
Reklamas materialiem ir jaatbilst piedavajumam, ja LMT nevar tadu sniegt tad jauznemas atbildibapar reklamas triku un realitati, cilveki pasi izlems cik ilgi runat ar ko un par ko,un Jusus nevajadzigus komentarus varat pietaupit sev!!! Eiropas Tiesa izlems kas ko ne ta ir sapratis!
Ja jau 1,5 pārsniedz "bezlimitu", tad laikam tiešām ar LMT kaut kas nav kārtībā!
А кто бы сомневался что это рекламный трюк? Пропускная способность системы рассчитывается на СРЕДНЮЮ нагрузку. При максимальной нагрузке, в часы пик разрываются интернет-соединения. Это особенно ощутимо при пользовании мобильным интернетом в Ригу, в в районе улицы Валдеку 50-60-62, где час-пик по-моему с 10 до 22. И установка БС на Валдеку 58 ничего не дало - слишком много пользователей, особенно после постройке двух 9-тиэтажных социальных домов...
Netipiski zvani un īsziņas? LMT ir socioloģisko pētījumu institūcija jeb komercuzņēmums. Tikpat bezgalīgas sarunas kā Bites bezlimita internets. Diemžēl mūsu sakaru operatori prot skaisti runāt tikai reklāmās, LMT godīgas lietošanas politika? Un kā ar godīgu klientu informēšanu par ierobežojumiem? Līgumā, viena rindiņa, bet tikai kā atsauce uz šiem "godīgas lietošanas principiem". Krāpnieki darbojas pēc tieši tādas pašas shēmas.