www.sudzibas.lv LMT Nekompetence

LMT - Nekompetence

Sākšu ar to, ka iesaku tiem LMT mājas interneta lietotājiem, kuri šo paklpojumu ir pieslēguši sen pārliecināties par šodienas tarifiem, uzņemums pats neinformē par tarifu izmaiņām, Es bezlimita mājas internetu biju pieslēgusi sen un visu šo laiku par paklpojumu maksāju 26.80 kaut gan kā var redzēt arī LMT mājas lapā tas maksā 21.30 (cik sen ir notikušas izmaiņas nemāku spriest).

Vēl pirms dodieties uz klientu apkalpošanas centru, lai veiktu kādas izmaiņas, iesaku pašiem izstudēt uzņēmuma mājas lapu un kā un ar ko jūsu izvēlētais pakalpojums darbojās, jo var sanākt, ka darinieki paši neizprot kā kurš no viņu pakalpojumiem strādā un vai tas vispār strādā.

Gribēju pieslēgt Ģimenes piedāvājumu, parēķināju un speciāli šim nolūkam no cita operātora pārcēlu divus numurus. Vakar aktivizējot vienu no sim kartēm saņemu īsziņu, ka pakalpojums Ģimenes piedāvājums tiks slēgts pēc 48h, sazinājos ar klientu apklpošanas centru. Izrādās es pakalpojumam vairs nekvalificējoties, jo man mājas interneta vietā ir pieslēgts mobilais internets! Vienīgais ko klientu apklpošanas centrs var atbildēt nu jā laikam mūsu darbinieks kļūdījās, iesakām Jums iet uz centru un pārslēgt līgumus - pārslēgt līgums nozīmē atkal stāvēt rindā viņu centrā, atkal mainīt sim kartes, es tiešām, maigi izsakoties esmu pārsteigta par LMT šodienas servisu, darbinieki ir kļūdījušies nu salabojiet savu kļūdu pārliekot pāris ķeksīšus datorprogrammā, nevis ņirgājieties par saviem klientiem!

Ar cieņu, Māra.

M

Komentāri (6)

M maragg 30.01.2018

Nē, tajā laikā kad pieslēdzu mājas internetu pakalpojums saucās ''Internets mājai 3'' un maksa par viņu ir precīzi 26.80. (vismaz tik vēl 2017.g.decembrī par viņu tik samaksāju).

Jā, taisnība 21.30 vietā 21.34 :))

M maragg 30.01.2018

Atkal nav taisnība viņu maina gan, bet klientam pašam to ir jāpieprasa, tas nav tarifs jaunajiem klientiem, tas ir vienkaŗši tarifs :))

Uzņēmumam nav pienākums jūs informēt par jaunajiem tarifiem, ja tie neietekmē ar jums noslēgto līgumu. Jūs taču arī neskrienat pie sava darba devēja ar pretenzijām, ka kolēģim ir mazāka alga un nepieprasāt, lai algu samazina arī jums.

M marcelo9 15.02.2018

jautrais analitiki tu esi jurists,nejauc divas dazadas lietas,tas nav kokzagetava vai veikals,vinjam ir citi nosacijumi un noteikumi pret klientiem,un nejauc darbinieku ar klientu

C Careli 31.01.2018

Pedejas mulkibas esu lmt lkijents jau daudz gadus un godigaku un komunikablaku kompaniju ka lmt vel neesu redzejis kau esu lietojis visus lv pieejamos operatorus bet labakais ir lmt. Un pa visiem jaunumiem un tarifu mainam jums atnak pazinojums epasta ja jus neesat slinks un lmt majas lapa atzimejiet ka velaties sanemt visus jaunumus ko piedava lmt. Un majas internets2. Ir 16.89.menesi plus majas tv ir 9.99.a ja ka man ir vairaki tv pa katru nakamo tv ierici ir nieka 5.eiro menesi. Tad ludzu pasakiet vel kadu operatoru kur ko tadu var iegut un vel pa tadu cenu?

M marcelo9 15.02.2018

esmu 16 gadus lmt klients,mulkibas,lmt ir tads pats ka visi operatori,vienigi sliktaka attieksme pret klientiem,careli neaizstavi lmt,lmt nav tik godigs ka tu te vinus pataisi

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes