LMT - melnais saraksts
Te būs Jums informācija par to, kā izturas solīdais LMT pret saviem ilggadējiem klientiem, ja tie izdomā pāriet pie cita operatora. 7.septembrī atslēdzos no LMT pārējot uz Biti. Par 7 dienām šajā gadījumā vēl jāmaksā LMT rēķins. Domāju kā parasti samaksāšu to jebkurā brīvā brīdī līdz nākamā mēneša 20.datumam. Te tev nu bija! Jau septembra beigās uz manām vecāku mājām tika atsūtīta LMT draudu vēstule, ka nekavējoties tikšu iekļauta parādnieku sarakstā un lieta tiks nodota piespiedu izpildei par rēķina 4, 60 latu apmērā nenomaksāšanu. Mani vecāki šokā - meita parādnieku melnajā sarakstā. Esmu bijusi LMT klients 7 gadus un nebiju gaidījusi TĀDU attieksmi. Nu ko - tas tikai vēlreiz apliecināja, ka izvēle aiziet bija pareiza!
Komentāri (7)
Jā, no viņiem to arī varēja gaidīt.
Pareizi izdarīji, ka no šī krāpnieku kantora aizgāji, jo pat Tele-2 ir draudzīgāks klientiem, nekā LMT.
nezinu gan par tādiem noteikumiem, esmu klients kādus 12 vai gadus, pa šo laiku ir noslēgti vairāki numuri, aizgāju uz tirdzniecības vietu, aizpildīju iesniegumu un viss, atslēdza un nebija nekādu problēmu, līgumā arī tādu noteikumu nav, bet rēķins laikam jānomaksā gan ---tik cik izmantoji!
Tas ka LMT draud saviem bijušajiem klientiem, nav nekas jauns! Kristīne, samaksā tos 4, 60 un atklāti pasaki viņiem: Ejiet Jūs krāpnieki NAKUJ!!! :D :D :D :D Tev paliks labāk! Es ar biju LMT klients 8 gadus un tad nolēmu pāriet uz Okarti, jo abonēšana mēnesī tas neatmaksājas! Es mēnesī labi ja norunāju kādus 2 latus, bet ar abonēšanu sanāk veseli 14 lati! Tākā NAKUJ to mēslu bedri!
Mans vīrs bija LMT klients 20 gadus, bet viņu arī izč, , , , , , a pa pilnu programmu, jo aizgāja uz Biti. Viņiem klienti nav svarīgi, LMT ir tikai skaists ziepju burbulis un naudas kāšana un viss.
Njā, savulaik arī biju viņu pieslēguma izmantotājs, tagad jau arī - lietoju O!Karti, citu operatoru pārklājuma te nav. Viss jau bija labi, bet tagad, kad kampaņveidīgi pa dzīvokļiem staigāja LMT pārstāvji, lai no citiem operatoriem pāriet pie viņiem ar savu numuru, mūs piečakarēja. Tarifu plāns "Mūsējais" jau ļoti pievilcīgs, bet pajautājot, kā noverst zvanus uz TELE2, atbildēja, ka esot pakalpojums - bloķēt zvanus uz citu operatoru tīkliem... Kad uzrakstīju e-pastu uz LMT Abonentu Apkalpošanas Centru, tur šādu iespēju noliedza. Nevajag jau man to MELE2, to dēļ sūdi vien sanākuši, pat zvanīt uz šī tīkla numuriem man nevajag un negribu, bet mans mīļais LMT šitā iznesa cauri... :( Esmu vīlies. "Mūsējais" pieslēguma telefonu nu sīkajam nevarēs dot... Ienākumu mums nav un tos rēķinus samaksāt nevarēsim nekādā gadījumā, ja bez nodoma gadīsies piezvanīt uz nevēlamajiem tīkliem.
Cik zinu, tad laužot līgumu par pakalpojumu sniedzēju visi norēķini ar pakalpojumu sniedzēju ir jāveic līdz brīdim, pirms pakalpojums tiek pārtraukts. tātad - ja 10. datumā lauz līgumu, tad 10. datumā arī ir jānorēķinās par visiem pakalpojumiem, kas sniegti līdz šim datumam. Tas nav tas pats, kas kārtējais rēķins.
LMT sistēma vienkārši automātiski sagatavo informāciju par parādnieku un tāpēc tiek izsūtīta draudu vēstule! Normāla parādība, neko kriminālu LMT darbībā nesaskatu.
Un vispār - man ir noriebies lasīt cik viens vai otrs operators ir labs vai slikts! Katram ir sava situācija. Ja es 90 % no zvaniem veicu uz LMT tīklu, tad man ir izdevīgāks LMT operators, nevis Tele2, Bite vai vēl kāds trešais. Savukārt ja lielākā daļa no veiktajiem zvaniem ir uz Tele2, tad viennozīmīgi, ka Tele2 būs izdevīgāks, utt. Ir jāseko līdzi savām izmaksām, ik pa laikam jāpārliecinās, uz kuru tīklu sanāk zvanīt biežāk, jāseko līdzi visādiem paaugstināto maksu pakalpojumiem, interneta apjomam (ja tāds tiek lietots), jāparēķina, kas sanāk izdevīgāk un lētāk, nevis visu laiku jāsūdzas, cik viens vai otrs operators ir slikts! Ja jūs esat totālie auni, tad būs arī cirpēji! Bet ja paši rūpēsieties par sevi, tad arī Jūs neviens neapčakarēs! Un tā tas nav tikai ar mobilajiem pakalpojumiem, bet gan pilnīgi visās sfērās!!! Ar galvu vajag domāt, nevis ar vienu citu vietu!!!