LMT - Maksas pakalpojumi. Abonēšanas pakalpojumu rēķini, lai gan tie nav izmantoti
Izrādās jau no 2022 gada augusta manam ikmēneša rēķinam tiek pieskaitīti maksājumi par abonētajiem pakalpojumiem. Paskaidrojumā no LMT saņēmu ziņu ka lai aktivizētu šo pakalpojumu ir jāsaņem kods kurš ir jāaktivizē mājas lapā. Kā arī es it kā esmu saņēmusi katru reizi ziņu cik šis pakalpojums maksā un ka es no tā varu atteiktis, Ieejot norādītajās saitēs ES PIRMO reizi tādas redzēju, un kā tad es tos kodus tur varēju ierakstīt. Vēl ir interesanti ka vienā datumā vienā laikā piemēram pl. 11.51 es esmu saņēmusi un aktivizējusi 5 reizes kodus. Nu kā tas ir iespējams? Tā ka tas ir biznesa telefona nummurs , kur ir rēķins par to es šo situāciju ieraudzīju tikai februārī . Tātad visus šos mēnešus BAROJU kādu.
Šīs ir tās saites kuras it kā ES esmu izmantojusi un aktivizējusi SIA SMS SOLUTIONS https://premium.gamistream.com/0ZwcZf/ un http://lva.bidiotv.com/x3m9c?bc=13983805363
Komentāri (4)
Silti ieteiktu nākotnē nemētāt telefonu kur pagadās un nepieļaut citu personu, t.sk. bērnu, mazbērnu piekļuvi savai ierīcei! Regulāri telekomunikāciju uzņēmumi saņem sūdzības par pieslēgtiem abonēšanas pakalpojumiem, kurus abonents nav pasūtījis. 90% gadījumu pie vainas ir tieši manis pieminētā problēma, 10% - pikšķerēšanas gadījumi, kad klienti atbild uz nezināmiem zvaniem un SMS.
Gan jau Facebook atvērāt, kādu no saucamajām fanu lapām. Tie ir krāpnieki. Te uzrodas tās fanu lapas pie daudziem uzņēmumiem. Arī Rimi, Audi fans u. t.t Var saprast, pēc slīpiem burtiem un, kad mesingeri atsūta saiti, kur jāievada savs mob. kā to ievadat, tā pieslēdzās iknedēļas spēļu abonēšana..
Un vispār, kur LMT ir vainīgs, ka Jūs neatpazīstat īsto uzņēmuma lapu no neīstas? Paši visur vadāt savu mob. nr. pēc tam brīnās ka pēkšņi ir jāmaksā par paaugstinātām maksas pakalpojumu īsziņām..
Tā ir ka ievadat savu telefona numuru, kur nevajag.