LMT - LMT neprofesionalitāte un sliktā attieksme
LMT piedāvāja izmēģināt mobilo telefonu Samsung Galaxy Mini II (turpmāk – Samsung telefons). No mana telefona uz Samsung telefonu tika pārnesti visi kontakti,gan no SIM kartes, gan telefona. Samsung telefona funkcionalitāte mani neapmierināja,aiznesu to uz LMT klientu apkalpošanas centru Tirdzniecības centā „Mols”. Paskaidroju, ka numuri ir saglabāti ne tikai SIM kartē, bet arī pašā Samsung telefonā un lūdzu tos visus pārnest uz manu telefonu. Tā nenotika. Kad atklāju, ka numuri trūkst, gāju atpakaļ, man augstprātīgi atbildēja, ka man esot atdots viss, kas man pieder. Uzrakstīju sūdzību. LMT attaisnoja savu darbinieku ar iekārtu nesavietojamību, kā arī norādīja, ka tas bija mans pienākums veidot backup. Pie Samsung telefona izsniegšanas iekārtas bija savietojamas un dati tika korekti pārnesti, neviens mani neinformēja, ka veidot backup ir man pienākums. Vai nav dīvaini, ka pati esmu vainīga pie tā, ka LMT darbinieks izdzēsa manus kontaktus? :)
Vēl - man tika izsniegta pieņemšanas- nodošanas akta kopija, nevis orģināls! atsakoties no LMT kā operatora, man tika izrakstīts nepamatoti liels rēķins.
Komentāri (2)
ko tu pinkšķi? gan jau uz Sim kartes tak saglabājušies nummuri.
Un tieši tā, tevis pašas pienākums ir domāt par datu Back Up telefonā un tam nav jābūt nekur raxtītam un nav LMT darbinieku pienākums.
smiekliigie stulbie suudziibu raxtitāji :D
atsakoties no LMT kā operatora, man tika izrakstīts nepamatoti liels rēķins.
Par rēķinu pilnīgi tāda pati situācija - blaviens nu kā tā var no gaisa taisīt rēķinus, kā vēlas!? Un par sarunu izrakstu un tādā garā par visu jāmaksā. Secinājums tāds - Tevi apiš un Tev vel par to jāpiemaksā! LMT suck pilnīgi un galīgi ar savu slikto servisu un augstajām maksām!