LMT e veikals - Krāpšana, slikts serviss.
Labdien! Vēlos vairāk citus brīdināt, nekā sūdzēties. Pasūtīju telefonu e veikalā 29. Decembrī līdz pulksten 15: 00, jo Rīgas iedzīvotāji var preci saņemt vakarā. Visu nokārtoja, saņēmu e-pastu, kurā teikums, ka sazināsies vienas darba dienas laikā. 48 h laikā zvana nav. Pati zvanīju 31. 12.20. Un noskaidroju, ka telefonu kā vienīgo palikušo Latvijā modeli man sūta no Alūksnes. (kāpēc operators pats nesazinājās ar mani un nebrīdināja mani, ka sūtījums kavēsies?) apsolīja, ka sazināsies 4. Janvārī, zvana nav. 5. Janvārī zvanu, Saka, ka paši gaida no Alūksnes. 7. Janvāris ne telefona, ne zvana. Zvanu atkal pati, apsola noskaidrot kavējumu un atzvanīt. 8. Janvāris, zvana nav. Sazinājos ar Ptac tur man ieteica, kā rīkoties. Sazinātos ar Lmt e veikalu un pieprasīju naudas atmaksu, ja līdz konkrētam datumam man nebūs telefons. Nekad Lmt e veikalā neko nesūtiet!
P. S. Es nekad agrāk caur internetu nesūtīju un vairāk nesūtīšu, b pirmā un pēdējā reize.
Komentāri (7)
Man neapmierina šis interneta ātrums dienā iet ātri internets bet vakarā brendzē ka gliemezis vai nav kass lietas labā ja dara lai šādas broblēmas nerastos
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Būsim reāli un skaitīsim tiešām darba dienas/stundas. Pietam,svētku burzmā pārsūtīšana no Alūksnes uz Rīgu... Iespējams, Jūs nebijāt vienīgais mednieks šai pēdējai/ekskluzīvajai precei. Jums vnk nepaveicās. Domāju, drīz savu naudu dabūsiet atpakaļ. Neesmu LMT darbinieks.
Nevajag aizmirst, ka par telefonu jau bija samaksāts, tātad tas bija nopirkts!
Viss kārtībā, šorīt saņēmu telefonu
Ivar, tavai zināšanai, internetveikalos cilvēki pasūta preces, nevis nopērk. Nopirkt var veikalā, tajā brīdī, kad saņem čeku. No internetveikala tu nopērc preci tad, kad saņem pavadzīmi un preci, nevis tad, kad bija veikta samaksa.
Pajoliņ,pirkuma līgums skaitās noslēgts ar samaksas izdarīšanas brīdi!