LMT - Draudi un nepamatota rekini
Divaina ta LMT attieksme pret klientiem!
man atnaca draudu vestule par to ka nesmu maksaajusi reekinu un pazinjojums par pasrocigu no lmt liguma lausanu!
FUCk!- esmu nikna, biju vecriga klientu apkalposanas centra, pazinjojot ka velos atsleegt mobilos nr. un veel iemaksaaju 20.00 ls .. tas nekur neparaadaas !!!
Nu lauziet, to ligumu un nosutiet mani kredit iestadeem.. mos uzmezu aizvedis un novaks .. nebuus jamaksaa.
morale ? vai LMT var atljauties speleeties ar saviem klientiem ???? iespejams ka var.. jo dziivo uz klientu reekiniem, kuri tiek uzpusti. kad saak klients skaidroties, tad jusu priekssa stav pats nevainiigaakais klientu apkalpossanas specialist. super cepuri nots !!
Bet LMT aceries klienti kas ir apdirsti vairs neatgriezzas !
Komentāri (17)
Nu ja LMT nemainiis tarifus un nenaaks pretii ar kaut ko tikpat labu kaa Bite tad arii es saaku apsveert domu paariet uz biti.
LMT apdomājiet...
Man bij tas pat, izkrapa rekinu(maksaju par to ko nebiju nekad lietojusi), tad iebaza mani CREDITREFORMA, izkrapta summa nebij liela, lai tiesatos ar LMT, lai izrijas, jo nekad vairs vinu kliente nebusu.Iemaksaju LMT konta sodu par liguma lausanu un CREDITREFORM tagad lai iet dirst, lidis virsu ar draudiem, iesudzesu tiesa par reketu, jo parada nekada nav.Iesaku, ja esat CREDITREFORMA, nomaksajiet paradu tam, kam esat parada, nemaksajiet uz CREDITREFORM noraditiem kontiem.Jo sie ari ne par ko piki grib noraut.
Par to Creditreformu ir taisnība!
Ja esat parādā, tad nomaksājiet parādu tam, kam esat parādā. Creditreformam nebūs iemesla jūs sūdzēt tiesā, jo reāli parāda nav!
Pirmā dzirdēšana! Esmu abonente jau 6 gadus un neka tamlīdzīga..būs jāapdomā..
Dīvaini stāsti. Es jau vairāk kā 10 gadus esmu LMT klients ar vairākiem pieslēgumiem, un nekad nekādas problēmas nav bijušas.
nav svarigi nomainijis niku uz Voldemars:)ka sievai sviezas?
"LMT" kliente jau no paša sākuma un nekādu problēmu
dilerim LMT nekadu problemu ari nav, jo izmantojat vinu piedavatos labumus, a parastiem klientiem problemas gan sagada, ja proti burtus lasit, palasi par savu LMT.
Caca, man nav vajadzibas mainit tagad vardu. Es neesmu LMT klients un man ne viens gimenee nav vairs LMT klients, bet ta LMT klaja apmeloshana, kas tika izplatita, mani dzili aizkaitinaja, jo tie, kas rakstija par LMT sliktas lietas, atsaucas uz Bite. Zinu, kada kvalitate ir Bite tiklam...
Cenas LMT ir normalas, tik jaiepazistas ar piedavajumu! Cik esmu papetijis, tarifu plani Vienadais parsit Bites pieslegumus ar to, ka cena nav augsta, toties kvalitate ir gan nesalidzinoshi augstaka par Bite.
Augstakminetais gadijums ir kaut kas nedzirdets... Man bija reiz pirms vairakiem gadiem LMT pieslegums. Radas realas problemas manas vainas del un toreiz biju uz LMT klientu apkalposhanas centru Vecriigaa un tur bija loti pretimnakoshi stradnieki, kas man lava neiekulties nepatikshanas. Tada ir mana pieredze!
Vienādais pārsit Bites pieslēgumus izmaksu ziņā.Ar ko tu izmērīji kvalitāti Bites tīklā?Pūt atkal pīlītes.
Enija - nu ja jau samaksāji, tad, kur ir čeki? Pašai taču arī jāpadomā!
Nekad nav bijusas problemas - esmu lmt klients jau no pirmsakumiem.
Un vispār, pirms draudu vēstules bija jābūt vienkāršam paziņojumam.
Aici, kvalitati es izmeriju, vienlaikus lietojot gan BiFRi, kas darbojas Bite tiiklaa un Okarti, kas darbojas LMT tiiklaa. Taa ir vislabaakaa metode salidzinat tiklu parklajuma kvalitati. Tam operatoru reklamam par tikla kvalitati nav jatic, bet janem un jasalidzina, kaparbauda pasham!! Es neticu vairak ne vienai reklamai, kamer neesmu visu izpetijis pats un tad tikai kaut ko es varu stastit. Aici, iespejams tu esi labs BIte darbinieks, bet parejie cilveki ari nav stulbeni un to sho saprot.
Un, ja kas, neesat manijushi, ka LMT ne visai lielas ar savu tikla parklajuma kvalitati reklaamaas? Kam taa lieta ir ok, tiem nav jareklamee! Labai lietai reklama nav vajadziga.
Caca, es neesmu LMT dileris. Iespejams tu strada pie kada no operatoriem. Interesanta ir Bite lobeetaaju pozicija: ja kads aizstav LMT, tad uzreiz ir LMT dileris. Neshkiet pashiem smiekligi un stulbi? Vai visiem cilvekiem ir jaaiztsv Biteun nevar but sava viedokla? Nav man bijis Bite pieslegums un negrasos to nemt, bet ar tikla parklajuma kvalitati esmu iepazinies un priekshroku dodu LMT. Esmu bijis ne tik sen Bite. Tik lidz cilveks pieiet pie kada no Bite darbiniekem, taa uzreiz tiek piedavats pieslegums. Tas tiek piedavats pat tiem, kam ir BiFri... Un, nav jau taa, ka tiek piedavats, cilveks pasaka "Ne!" un ar to viss beidzas. Acimredzot, dazs labs slikti saprot no pirmas reizes, kad cilveks pasaka "Ne!"... Ta uzbazigaa Bite politika man loti nepatik.
Vispar, visiem iesaku panemt BiFri, okarti un zz un salidzinat tikla kvalitati vairakas vietas. Ja ir iespeja, pastaigat ar diviem telefoniem un paskatities. Pec tam salidzinat cenas un izvertejat, vai ir verts maksat kaut kada operatora noteikto cenu par attiecigu tikla kvalitati. Nepietiek vien, ka uzkersies uz reklamu un aizskriesi pie tavuprat leetaaka operatora. Jaskatas kvalitate! Dusmas ir tad, kad tev ir pieslegums, bet zonas nav ne tik. Man taa bija!
Varu tik teikt, ka kopsh brizha, kad saku lietot Okarti, man ne kadu tikla parklajuma kvalitates problemu nav bijis. Ar dazu labu citu operatoru nomocijos taa, ka nevareja vairs izturet: vajaga, bet tevi nevar sazvanit.
Gudri cilveki sen jau vairak netic reklamam, bet skatas un salidzina visu pashi.
Mūsu firmai arī ļoti bieži ir problēmas ar LMT, jo katru mēnesi rēķinā parādās visādas papildus maksas... Jau sākam nožēlot, ka pārgājām no Tele2 uz LMT. Viens plus tajā visā ir - LMT ir ļoti laba zona... Bet nu tā cilvēkus nedrīks visu laiku čakarēt. Katru mēnesi sazināmies ar mūsu menedžeri par pieliktajām cenām, tas jau nav normāli, ka jātērē tik daudz laika uz operatoru! LMT - sekojiet līdzi - diez vai cilvēki ilgi cietīs jūsu patvaļu!!!
Njaa, man draudzene pārgāja jūnijā uz biti no lmt. rēķins kā nenācā tā nenāca uz mailu kā parasti. Pat pati zvanīja un lūdza lai atsūta, bet nekā. a shameejie iemauc krediitreformaa! taga jadoma ko dariit!
Par LMT biju labākās domās, bet izrādās tāds sū.a kantorītis.
man bija tā - samaksāju rēķinu, nākamais atnāca lielāks (nu it kā jaunais kopā ar samaksāto), aizgāju uz lmt, pateicu, ka gribu lauzt līgumu. man tur meitene visu nokārtoja un pateica, lai sagaidu jauno rēķinu. man tas rēķins uzreiz jau atnāca ka draudu vēstule, ka ja pāris dienu laikā nesamaksāšu, tad ies uz kreditreformu bla bla bla. un vēl pēc kadām 2ām nedēļām atnāca no kreditreformas rēķins par tiesas izdevumiem