LMT - Attieksmē tāda, ka gribās ātrāk tikt prom!
14.10.2016 devos uz LMT klientu centru Cēsis, et attieksmē tāda, ka gribās ātrāk tikt prom (Vienības laukums 2, Cēsis, LV-4101, Latvija)! Bija jāizņem SIM karti dēlam, atnācu, pajautāju, bet pretī no blondās pārdevējas augstā toni izskanēja visādi jautājumi, jau gribēju iet prom. Situācija nebija standarta, jo izrādās , ka karte bija pasūtīta uz vīra vārda, turpat veikalā sazinājos ar LMT speciālistiem un formalitātes nokārtojām, bet pavadītais laiks veikalā bija nomācošs. Aizsvilusies pārdevēja aizskrēja uz savu noliktavu, paliku šokā. Labi ka viņai bija tumšmataina kolēģe( laikam Inese), kas mani laipni apkalpoja vēlāk. Šī nav pirmā reize, kad konkrētā blondā pārdevēja ir nelaipna. Ir jāizvērtē, kādi cilvēki apkalpo klientus! Pēc šādas attieksmes ar konkrēto SIM karti es pāriešu pie cita operatora, TELE 2 vienmēr ir smaidīgas un laipnas konsultantes, tur jūtos gaidītāka!
Komentāri (8)
Vienmēr fascinē sūdzību noslēdzošās daļas, kurās pieminēts, ka tur, tajā citā uzņēmumā, vienmēr smaidīgi un laipni konsultanti atšķirībā no sūdzībā minētā uzņēmuma. Nesaprotu vai tas ir kāda konkrēta uzņēmuma lobijs, vai sekla domāšana, pieņemot, ka citā uzņēmumā šādi gadījumi nenotiek (lai gan palasot citas sūdzības, skaidrs, ka notiek).
Runa iet tieši par Cēsīm!
Cilvēkam vienmēr otrā krastā zāle būs zaļāka un debess zilāka, un tur, kur viņš nav vienmēr būs labāk. Kā var zināt, ka tur ir labāk, ja kliente esi šeit? Varbūt tur jūties gaidītāka, jo vēl neesi viņu kliente.
Viņa no BITE!
LASI UZMANĪGĀK, ES TELE 2 ESMU KLIENTE! LMT ES DEVOS, TIKAI DEĻ JAUNA SIM KARTES NUMURA!
VTO
Mwenyewe kama mjinga! Shi irin wannan wawa! Kanyang sarili tulad ng isang tanga!
Валдис Домбровскис. История успеха.