LMT - Attieksme pret klientiem
Lmt mums bija izveidojies neliels parads 63 eiro ar kapeikam. Ménesa sákuma tika samaksats 30 eiro, ménesa beigas nesanáca samaksát atlikuso dalu, jo víram alga bija mazáka neka gaidíjam.
Lmt uzrakstija ka pártrauc ar mums lígumu un lai samaksajam 366.42 nekavéjoties.
Par ko? Vini ar mums pártrauc lígumu un mums tadu summu jamaksá-nesaprotu par ko? Jo telefona sakarus atslédza gan izejosos, gan ienákosos, bet es pa 30 eiro ménesí turpináju maksát. Par pasu telefonu arí pédejo reizi maksáju decembrí..
Tad atnáca no creditinform zina ka lmt mús nodeva viniem.
Kad rakstíju lmt lai satáda man uz gadu maksájuma grafiku-vini atsuva un teica ka átrák bija to jadara lai ar creditinform to tagad stádu! Cuciska atbilde!
Var padomát ka visi pelna 1000 eiro un bez problémam var atdot tá uzreiz 366 eiro!
Sakari dárgi un atieksme vienaldzíga pret klientiem!
Esmu loti dusmíga uz viniem. Paráds izveidojas jo bija ilgstosi materjalás grútibas, bet es maksáju cik varéju!
Komentāri (4)
Kāpēc jādusmo uz LMT? Varbūt tomēr jādusmo uz sevi, ka lieto mantas, kurām naudiņa nav nopelnīta, ne? Jāpērk to, kas ir pa kabatai un jādzīvo atbilstoši saviem ienākumiem un līdzekļiem.
Bet ar operātoriem tak var visu sarunāt, lai neatslēdz, tiks nomaksāts nākošmēnes utt. Pie Tele2 vienmēr cik gadījies, šādās situācijās viņi panāk pretī un ir saprotoši. Protams, ja rēķinus maksā laicīgi. ;)
LMT arī vis ir kārtībā, protams, ja ir komunikācijas problēmas, tad nē.
Sūdzības sākumā tiek teikts- neliels parāds 63 eiro. Pēc tam saka- ir ilgstošas materiālas grūtības. Šādā kontekstā 63 eiro NAV neliels parāds, bet pietiekami liels. Nevar vainot citus, (šajā gad. LMT) par savām finansēm. Īstenībā te jau arī tika teikts- jādzīvo atbilstoši saviem ienākumiem.