Lidosta Rīga / RIX - Serviss

1. Kāpēc pēdējā laikā, lai iekāptu un izkāptu no lidmāsšinas nav iespējasm to veikt par tuneli. Tā vietā ir jākāpj lejā un jākāpj augšā. Ir cilvēki ar kustību truacējumie, rokas bagžas, mātes ar maziem bērienņiem utt. Kad tas tiek aizrādīts lidostas darbiniekiem, tad ir ļoti nicinoša atbilde - rakstiet sūdzību. Ti arī daru.

2. Kāpēc autobusa šoferi, kuri nogādā pasažierus uz izkāpšanas termināli (lidmašīna ielidoja no Frankfurtes 17.06.), nenolaida autobusu, lai cilvēki varētu normāi iekāpt autobusā. Uz aizrādījumu pat nereaģēja.

Rīgas lidostas rūpes par klientu pēdējā gada laikā ir būtiski pasliktinājusies.

22.06.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

ģ

Komentāri (1)

R robertssss 22.06.2023

Rīgas lidosta par to nav atbildīga. Gaisa tilti netiek izmantoti tāpēc jo tā izvēlējusies aviokompānija, tā ir lētāk. Pilnībā saprotu Jūsu sūdzību, bet ir tā kā ir un RIX par šo situāciju nesniedz atbildību.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes