Lidl - Slikts serviss
Vēloties ieiet veikalā ar iepirkuma ratiņiem, man pie rokas bija skrejritenis, kuru nav iespējams ārsta riteņu novietne. Apsargs nemeklēja risinājumus, aizrādīja, ka nenakda gadījumā nedrīkstu apmeklēt veikalu, lai nopirktu sev brokastis un pat nepiedāvāja risinājumus.
Ļoti slikta attieksme. Sabojāja jauko priekšstatu par Lild attieksmi un darbiniekiem.
Komentāri (3)
Nedrīkst un viss, kā arī apsargam nav jāmeklē nekāds risinājums.
Man bija līdzīgs gadījums, tikai skrejriteņa vietā bija ķerra. Labi- joks, protams. Dažreiz man paliek žēl apsargus, kam jārisina šādi absolūti neadekvāti gadījumi.
nākamreiz paņem līdzi govi, vai cūku, vai jebko citu, kas mājās ir. varbūt kādu skapi vai varbūt veļas mašīnu 🤣🤣🤣