LG garantijas serviss - Slikts serviss, situācijas nerisināšana
15.03.2024 iegādājos veļasmašīnu “Rd electronics”. 13.05.24 jau pieteicu garantijas remontu veļasmašīnai, jo tā sāka izdot dīvainas skaņas, nemazgāt, atstāt baltus pleķus. Pēc pāris dienām ierodas meistars, saskrūvē kaut ko, neiedod apliecinošu dokumentu un pasaka, ka ir salabojis. 16.06.24 atkal vēršos pie servisa, jo skaņas turpina parādīties un paliek arvien trakāk. Meistars ierodas 21.06.24, atkal saskrūvē kaut ko, dokumentu neiedod, pasaka, ka ir salabots un aizbrauc. 24.06.24 atkal rakstu servisam, ka skaņas turpinās, nekas nav mainījies un traipi ir tāpat. Šoreiz remontu jau atsaka, sakot, ka meistars vainu neredz un ka mums jāiztīra veļasmašīna. Visu izdaru pēc ieteikumiem, bet skaņa paliek arvien dobjāka un dobjāka, un centrifūga turpina griezties arvien trakāk. 22.07.24 atkal sazinos ar servisu, bet atbildi jau vairāk nesaņemu. Katru reizi arī filmēju video, kuru nosūtīju servisam. Pat nezinu ar ko es runāju, kāds meistars brauca, jo savu vārdu neteica, arī servisā neviena persona man savu vārdu nav teikusi.
Papildu šim visam maksāju par papildu garantiju.
Uzskatu, ka neesmu saņēmusi kvalitatīvu pakalpojumu, nemaz nerunājot par komunikāciju un risinājumu piemeklēšanu.
Pievienot komentāru