Lex System - Serviss, apkalpošana
Ja vēlāties lai Jūsu sūtījumi regulāri netiek piegādāti, tiek nozaudēti, piesavināti, proti, piegādāti tukši (tas ir bez pakas satura), ja vēlāties tērēt savu laiku skaidrojoties ar menedžeri un tirdzniecības pārstāvi Vitu Pudāni, kura nemāk atbildēt uz Jūsu jautājumiem, vēstulēm un arī nevēlas to darīt, kura var mierīgi uzbraukt Jums virsu, un NEKAD ne par ko nav atbildīga, ja vēlāties lai pie Jums atbrauc kurjers, kurš izskatās labākajā gadījumā pēc furas vadītājā, sliktākajā pēc narkomāna un bomža, tas ir smirdīgās un netīrās drebēs, piedzeries, bet tas ir tā, galvenais, ka kurjeram nav noslēgts darba līgums ar Lex System, un Jūs atdosiet savu paku pavisam svešam cilvēkam tā sakot no ielas. Un ja kurjers pazaudēs vai piesavinās Jūsu paku, pakas vērtība nekad netiks Jums kompensēta. Ja Jums trūkst stresa, pārdzīvojumu, ja Jums ir pārāk daudz veselības un pārāk labs garastāvoklis, tad Jums noteikti ir jāizvēlas kurjer firmu Lexsystem. Diemžēl nevarēšu iedot vadītāja Vitalija Demidova kontakttālruni, pēc pēdēja konflikta, viņš bija nomainījis numuru, bet jaunu laikam aizmirsa mums iedot. Cilvēki, tās ir pilnīgākais ārprāts! Ar sliktāku apkalpošanu nekad mūžā nebiju saskārusies. Cenas viņiem ir zemas, tas gan. Bet kādi zaudējumi… Tiešam vēlos brīdināt, jo iekšējas kārtības nu nekādas tur nav, neviens neuzņemas atbildību. Ar cieņu, bijušais klients
Komentāri (4)
Pohujs, kartejo reizi izcelas ar savu stulbumu.
Paskaties taks neta, kadus pakalpojumus si kompanija piedava, pirms komente pilnigas stulbibas! :D
Lasot autora aprakstu šķita, ka viņa raksta par MANU pieredzi ar šo firmu! :D Sakrīt pilnīgi viss!!! Ar vienīgo atšķirību, ka man izdevās izsist kaut nelielu kompensāciju par nozaudētajām pakām.
Apkalpošanas serviss ir vnk briesmīgs, jeb precīzāk tāda vispār nav!!
Cilvēki, neuzticiet savus sūtījumus šai firmai!!
Man gan GLS kurjers it kā vedot paku.Mana paka 8 dienas tup LV, jo neesot telefona Nr. uz pakas. Šodien sazvaniju, no sākuma saka, laikam jau aizsūtīta atpakaļ. Tad lai gaidu . Jau 19.00 vakarā, nav ne miņas. Tā bezspēcība sit pa nerviem. Biznesa paka, zaudējumi būs totāli, ja tomēr neatvedīs.
Polnoe derjmo, a ne kompanija!!! 4tob ja ewe raz ispoljzovala ih uslugi, NIKOGDA V ZIZNI!!! Posilku dostavili stustja po4ti mesjac, hotja platili za business-dostavku (2 rabo4ih dnja) + ko vsemu korobka VSKRITA i ne hvataet dvuh upakovok! Kurjer voobwe pohozh na bomza, posilku vsunul v ruki na ulice, i bistro ubezhal!! Mi dazhe proveritj ne uspeli! Nam skazali, 4to imja i familija kurjera - EGILS UMHLS ( prowu obratitj VNIMANIE na familiju, kotoruju mi ele vibili s nih, hotja ja o4enj somnevajusj, 4to takaja voobwe suwestvuet)! LJUDI, POMOGITE! K KOMU OBRATITSJA, 4TOBI ETU LAVO4KU PRIKRILI?? Eto uuuuzhas, a ne servis!!! Kogda mi sprosili po4emu vskrita posilka - kurjer vzjal i ubezhal! A do etogo vsunul list i skazal 4tobi podpisalisj!