Le Parfum - Nolaidība

Beidzot saņēmos un pasūtīju smaržas internetveikalā. Pasūtīju smaržas 11.12.15, piezvanīju pajautāju, kad varētu sūtījums pienākt, pateica ka 14.12.15 izsūtīs smaržas, un 3 dienu laikā jābūt. Sūtījums pienāca laikā, bet tika sajauktas smaržas, piegādāja ne manējās. Zvanu stāstu par kļūdu, atbild ka risinās radušos problēmu un atzvanīs. Gaidu 1 stundu gaidu 2 stundas, atkal zvanu, atbild ka 18.12.15 kurjers piegādās vajadzīgās smaržas, tad nokļūdījās un pateica ka smaržas tomēr piegādās 21.12.15. Zvanu tajā 21.12.15 atbild ka kurjers ir ceļā un smaržas noteikti tiks piegādātas, pienāk vakars zvanu atkal, atbild, ka tomēr nebūs smaržas, viņi esot sajaukuši adreses, un kurjers nebūs, būšot 22.12.15, pienāk nākošās dienas vakars zvanu, un atkal saka, ka smaržas piegādās rīt, takā 23.12.15, pa telefonu pateicu ka esmu neapmierināta ar viņu apkalpošanu, bet ceru ka smaržas tomēr būs. 23.12.15 pievakarē man preci piegādāja. Par viņu nolaidību man nācās vēl maksāt telefona rēķinu 11euro apmērā.

C

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes