Latvijas Pasts - Slikts serviss

Pēdējā mēneša laikā man bija jāierodas 6 vēstulēs. Rezultātā 2 vēstules Latvijas pasta vainas dēļ tika pazaudētas, es to zinu, jo vienā no vēstulēm bija vācu (track-number) un es to varēju izsekot tikai Vācija. Un trešā vēstule ir ļoti aizkavējusies vai, visticamāk, arī jau ir zaudēta. Un vēl viena vēstule pienāca saburzīta. Ar pastu nodaļu Sazinājus, un viņi visu laiku Saka, ka bija jāmaksā papildus un jānoformē izsekošanas numuru.

05.10.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Latvijas Pasts Support Pārstāvja atbilde 06.10.2024

Labdien!

Atvainojiet par sagādātajām neērtībām.

Mēs esam šeit, lai palīdzētu!

Lūgums atsūtīt uz e-pastu [email protected] detalizētāku informāciju, lai mēs iespējami ātri atbildētu un meklētu situācijas risinājumu.

Tas ierasti aizņem vienu līdz divas darbadienas.

Latvijas Pasta klientu atbalsta komanda.

+371 27008001 | 67008001
[email protected]

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes