Latvijas Pasts - Drausmīgs serviss
Latvijas pasts , pastniece nepiegādā sūtijumus norādītajā adresē.
Veselu mēnesi gaidu piegādātu karti no savas bankas, šodien iebraucot uzpildes stacijā Latvijas Nafta, pārdevēja atdeva manu karti, kuru pastniece atstāja uzpildes stacijā, jo nevar atrast adresi, kura ir Ciemupē!
Iepriekš visas ierakstītas vēstules un kartes nāca laicīgi, un privātmājas paskastītē!
Kartes satur personas datus, kā tos var atstāt kaut kādā uzpildes stacijā?
1. šai pastniecei esmu nokacējis fotoradara soda apmaksu, uzņēmumā ir daudz automašīnas un man kā īpašniekam šīs vēstules vienmēr nāk paskastītē!
2. Esmu nokavējis laiku kad varu aktivizēt savu uzņēmuma karti, jo tā netika piegādāta man uz norādīto adresi, bet nostāvēja benzīntankā!
Neprofesionāli.
Labdien!
Atvainojiet par sagādātajām neērtībām.
Mēs esam šeit, lai palīdzētu!
Lūgums atsūtīt uz e-pastu [email protected] detalizētāku informāciju, lai mēs iespējami ātri atbildētu un meklētu situācijas risinājumu.
Tas ierasti aizņem vienu līdz divas darbadienas.
Latvijas Pasta klientu atbalsta komanda
+371 27008001 | 67008001
[email protected]
Pievienot komentāru