www.sudzibas.lv Latvijas Pasts Bezatbildība, nolaidība

AtrisinātaLatvijas Pasts - Bezatbildība, nolaidība

Pasūtīju preci no Lietuvas,tur pārdevējs korekti visu norādījis uz paciņas. Latvijā paciņa ienākot pēkšņi pazaudējusi visus manus pircēja datus,kaut gan visa informācija joprojām atradās uz paciņas iepakojuma. Tā es gaidu,gaidu,bet man neviens nedod ziņu ka paciņa jau mani gaida Jēkabpils pasta nodaļā. NUMURS RE343767305LT
Latvijas pasts savu vainu kārtējo reizi neatzīst,.
Ja es pati nebūtu meklējusi kur mans sūtījums,tā arī viņš mētātos un iespējams pat tikktu atgriezts pārdevējam Lietuvā. Kas notiek ,kāpēc tāda bezatbildība.

09.10.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Latvijas Pasts Support Pārstāvja atbilde 09.10.2024

Labdien!

Atvainojiet par sagādātajām neērtībām.

Mēs esam šeit, lai palīdzētu!

Lūgums atsūtīt uz e-pastu [email protected] detalizētāku informāciju, lai mēs iespējami ātri atbildētu un meklētu situācijas risinājumu.

Tas ierasti aizņem vienu līdz divas darbadienas.

Latvijas Pasta klientu atbalsta komanda.

+371 27008001 | 67008001
[email protected]

Sūdzība veiksmīgi atrisināta GUNCA 11.10.2024

SSaņēmu atbildes vēstuli no Latvijas Pasta,atvainojās par sagādātajām neērtībām. ADarbinieka nevērība ievadot datus. Cerams ka turpmāk man nebūs rūgtuma saņemot preces ar ar LP strapniecību.

G

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes