Latvijas Pasts - Slikts serviss
Nesen sūtījums ieradās no Krievijas. Uzticēja savu muitošanu Latvijas pastam. Pirmajā dienā tika pieprasīta deklarācija, kas tika nosūtīta. Nākamajā dienā viņi atkārtoti pieprasa preču sarakstu, to cenu un svaru. Visa informācija tika norādīta deklarācijā, kas jau ir nosūtīta. Dokuments bija pieejams krievu un angļu valodās. Pašu produktu saraksts tika norādīts angļu valodā. Kāpēc darbinieki nevar lasīt nosūtītos dokumentus un kāpēc sūtījuma sūtītājam un saņēmējam ir jāveic pasta darbinieku uzdevumi? Ja jūs sniedzat muitošanas pakalpojumu, tad esiet laipni, lai to pilnībā nodrošinātu, nevis piespiestu klientus pavadīt laiku, paskaidrojot, kā lasīt deklarāciju.
Komentāri (3)
Godīgi sakot no ta pastulbā valsts kantora Latvijas Pasta un muitošanas tas bija sagaidāms,ka kaut ko jau izgudross lai paslauktu vel Latvijas iedzīvotājus. Pastulbeņiem LP jau nav sapotams,ka jau sūtot tiek norādīts saturs,vērtība un svars.Tiem pamūļķiem vel vajag .Un ja samaksā tad vispār čikiniekā.Tikai kā jau parasti Latvijā viss caur vienu vietu ir domāts .Man pienāca no UK ta reizes trīs gaju uz pasta nodaļu taču paka vel nav ..izrādas stāv vēl muitā taču tie āksti sūta pavēsti ka var iet jau pakaļ...Trīs reizes! Da******u iestāde!
Ja gribās, lai ir izdarīts kārtīgi, izdari pats...
tā visos laikos ir teikts.
nākamreiz pašiem spēkiem jāmēģina. Latvijas pastā totāls bardaks.
Teiciens pilnīgi nevietā un uz tādu situāciju ar pasta nodaļu neattiecas, taču nu davai izdari tad, parādi piemēru, ja vajag teiksim steidzami sūtījumu kaut kur uz Peru piemēram. Sāc iet jau tagad, tikai ziņo te cik tālu esi ticis ik pa laikam.