Latvijas Pasts - regulāri nozaudēti sūtījumi uz Liepāju
Pasta bezkaunībai nav robežu! Jau otro reizi nozaudēja(lasi- nozaga) manu sūtījumu uz Liepāju, kas jau vairs nav tikai nejauša sakritība, bet attaisnojumam nekaunās aizbildināties ar tukšām standartfrāzēm, ka tā mēdz notikt un neko nevar darīt! kā neko nevar darīt? priekš kam tad viņi vispār ir paredzēti, ja nespēj izpildīt un nodrošināt savas pamatfunkcijas? pēc vairākkārtējiem rakstiskiem un mutiskiem lūgumiem netiek sniegtas ziņas par kāda atbildīgā un kompetenta darbinieka kontaktiem! Varbūt kāds zina kā sazināties ar kādu jēdzīgu pasta darbinieku, jo tās informācijas centrā nejēdz vairāk par 3 bezjēdzīgām standartfrāzēm!Atlaist viņus visus, lai pieņem strādīgus, atbildīgus un godīgus cilvēkus, nevis vēstuļu zagļus!!!?Tad, lai valsts atdod kādam privātajam pasta funkcijas un pienākumus- būs vismaz kkāda kārtība! Kurš ir par protestu pret pasta bezkaunību un klientu padarīšanu par bezspēcīgiem???????
Komentāri (1)
Pasūtīju pulksteni no Amazon.co.uk, taču paciņa Amazon norādītajā laikā neatnāca. Pēc pasta nodaļas apmeklējuma, sūdzējos Amazon, kas ieteica pagaidīt vēl nedēļu, un kad arī pēc nedēļas paciņa nepienāca, veikals izsūtīja vēlvienu paciņu ar tādu pašu pulksteni bez maksas. Nu jau arī otrās paciņas gaidāmais piegādes laiks ir garām un vēļoprojām nekā. Liepājas pasta nodaļā esmu bijis jau 3 reizes, bet tā kā viņiem nav pilnīgi nekādu žurnālu un dokumentācijas, tas ir bezjēdzīgi.
Darbinieces neatšķir "Deutsče post DHL" no "DHL Express", Amazon no Ebay, un mēģina izskaidrot, ka paciņa no Anglijas/Vācijas uz Latviju var aizkavēties muitā vairākus mēnešus.