Latvijas Pasts - Nesaņemtas apsveikuma vēstules!
...jā zinu, ka sūdzības par pastu un tā pakalpojumiem vairs nav nekas jauns!
bet tā kā nav analogas iestādes, kur vērsties par attiecīgajiem pakalpojumiem(žurnālu/avīžu abonēšana, vēstuļu nosūtīšana u.c.), tad tik un tā nākas izmantot Latvijas pasta pakalpojumus! un jau kuro reizi vilties! viņi laikam vnk izmanto savu monopola stāvokli...jā es jau saprotu, zemas algas, darbinieki atlaisti..utt...utt..kā jau visur...
ko darīt ja 17.ajā decembrī uz dažādām Latvijas pilsētām draugiem un radiem izsūtīju Ziemassvētku apsveikumus, bet daži tos nav saņēmuši līdz pat šim brīdim?(Ar norādītajām adresēm viss bija kārtībā!!!)
uzrakstīju sūdzību ''Latvijas pastam''-viņi atbildēja, ka pārbaudījuši- ar adresi un pastkastīti viss ok, tātad vainīgs esot tikai pastnieks, kam jau izteikts brīdinājums un vestas pārrunas!un visssssssss...
bet ne jau nu tam pastniekam vajadzēja manu vēstuli! es tad vnk gribu dabūt atpakaļ tos savus apsveikumus, lai viņi kkur nemētājas, pati aizgādāšu adresātam!
kā, lai dabūju atpakaļ savus nosūtītos apsveikumus? kādam varbūt ir kāda ideja? kādam varbūt ir līdzīga situācija un izdevies rast risinājumu?
p.s. vienā no tiem palīdzības raidījumiem tautai stāstīja, ka citiem ar tādas problēmas! tātad tas nozīmē, ka vēstules pazūd vairumā!!!kā tas ir pieļaujams???
Komentāri (4)
Man tas pats bija. šogad nolēmu visiem radiem un draugiem aizsūtīt apsveikuma kartiņas Ziemassvētkos un Jaunajā gadā. Satiekoties ar radiem un draugiem jautāju. vai saņēma apsveikumu. No piecpadsmit sūtītajām kartiņām saņēma trešā daļa. Bet es saņēmu tikai divus apsveikumus. :)) Nākošreiz jāsaraksta visas sūtītās vēstules sarkastā un jāiesniedz tieši pasta darbiniecei rokās un lai viņa apstiprina, ka ir saņemts. Markas līmēt nevajag, jo iesniedzot pastā, tad tiek veikta apmaksa.
tieši šogad arī saskāros ar šo problēmu.
pasts to izskaidro ar to, ka vajag sūtīt ierakstītas vēstules, tad nepazudīs(teorētiski)! bet priekš kam tad ir domāts pakalpojums-parasta vēstuļu sūtīšana?tādēļ, lai viņas vnk neaizgādātu, jo nav jau vērts censties-tāpat jau nevar atrast, jo nav ierakstīta!!!???
varbūt kāds var pateikt kā tas ir no juridiskā viedokļa? vai klientam šādā gadījumā ir tiesības uz kompensāciju?
Man arī šogad pazuda sūtītās vēstules, un no radiem nesaņēmu viņu sūtītās tepat par LV...Es nezinu, ko iesākt, kur sūdzēties, jo pastā visiem viss po...Pasts 09 nodaļa, nu pilnīgā pakaļā...
Tagad jau pat ierakstīta vēstule ar paraksta pieprasījumu par saņemšanu ceļo vairāk kā nedēļu un kad būs aizceļojusi, joprojām nezinu. Gliemežu baleta cienīgi tempi - 27.janvārī no pasta nodaļas LV-1002 Bāriņu ielā nosūtīju ierakstīto vēstuli ar paziņojumu par saņemšanu uz SIA "Zemgale", kas atrodas Ed.Smiļģa ielā - t.i. kvartālu tālāk. Paziņojuma nav vēl šodien, kas nozīmē jaunas kaujas ar namu apsaimniekotāju, kas kvītīs neuzrāda internetā veiktos maksājumus, taisa pierakstījumus aukstajam ūdenim un tagad mēģinās apgalvot, ka apšaubāmā summa nav apstrīdēta.
Katrā ziņā neizprotu, kāda jēga ir visu vēstuļu sūtīšanai uz lidostas šķirošanas cehu, tad atpakaļ.t.t. Laikam jau par šādu "optimizāciju" kāds ir smuku naudiņu saņēmis un ierakstītās vēstules garie ceļi viena kvartāla robežās, par kuru samaksāts 2, 65Ls nevienu neinteresē. Pagājušā gadā pat ierakstītā sūtījuma uz Beļģiju paziņojums atnāca 3 dienās.
Vēl viens izskaidrojums - kopīgs "kartelis" ar SIA "Zemgale" - pasts "pazūd", lai varētu turpināt kvītīs neuzrādīt interneta maksājumus un taisīt pierakstījumus ūdenim, jo gausuma versija jua robežojas ar fantastiku.Nedēļa + 1 diena.