www.sudzibas.lv Latvijas Pasts Loti slikts apkalpošanas serviss

Latvijas Pasts - Loti slikts apkalpošanas serviss

Labdien,

Rakstu jums saistībā ar situāciju, kas man radusies ar sūtījumu no Lielbritānijas. Vēlos saņemt skaidrojumu un palīdzību, lai atrisinātu šo jautājumu.

Situācijas apraksts:

Pirms vairāk nekā pieciem mēnešiem no Apvienotās Karalistes tika nosūtīta paciņa ar sekojošiem priekšmetiem:

Kucēnu piena maisījums (kurš vēlāk tika izņemts un izmests ārā)
Šokolādes
Medikamenti

Latvijas Pastā man tika paziņots, ka daļu preču sūtīt nedrīkst, kā arī par medikamentu saņemšanu tika pieprasīta papildu maksa. Tā kā šie medikamenti man vairs nebija nepieciešami, jo biju jau atveseļojusies, mēs vienojāmies par paciņas nosūtīšanu atpakaļ uz Apvienoto Karalisti.

Kopš tā laika ir pagājuši pieci ar pus mēneši, taču paciņa joprojām nav sasniegusi adresātu Apvienotajā Karalistē. Sazinoties ar Latvijas Pastu un pasta brokeriem, katru reizi saņemu atbildi, ka neviens nezina par paciņas atrašanās vietu pat pēc izsekošanas numura norādīšanas. Man šāda situācija šķiet nepieņemama, un es vēlētos saprast, kas ir atbildīgs par manu paciņu un tās pazušanu.

Lūgums:

Lūdzu, sniedziet skaidrojumu par manu sūtījumu un norādiet, kā rīkoties, lai tas tiktu atgriezts vai kompensēts. Iekļauju arī izsekošanas numuru, lai atvieglotu informācijas pārbaudi: [LO210108753GB].

Lūdzu, informējiet mani par veiktajiem soļiem šīs situācijas risināšanā. Paldies par uzmanību un gaidu jūsu atbildi.

Ar cieņu,
Eva Bodniece

04.11.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes