Latvijas Pasts - Krāpšana, nepiegādāts sūtījums
Skriet uz pastu 2x dienā pēc sūtījuma... Vai tas ir šajā valstī tā pieņemts?
Pasūtīju preci no ārzemju interneta veikaliem un saitiem (kuros arī pats esmu bijis pārdevējs), norādīju savu adresi, samaksāju par piegādi, izdarīju visu kas ir jādara. (Maksātāja un piegādes adreses un vārds, uzvārds pat tas pats). Pārdevējs izsūta preci uz manis norādīto adresi... Tik tālu viss kartībā, bet...! Līdz prece nonāk latvijas pasta (speciāli ar mazo burtu) rokās - tur viss apstājas, prece tiek nogādāta tikai līdz vietējai pasta nodaļai un pastnieks uz mājām nogādā tikai lapeli ar norādi, ka jāierodas pasta nodaļā pēc savas paciņas. Norādītajā adresē VIENMĒR kāds ir. Un tā kuro reizi. Es taču pasūtīju preci uz mājām, nevis uz pastu. Uz paciņas norādīta mana adrese nevis pasta nodaļas. Pasta nodaļā jāstāv rindā, jātērē laiks utt. Un uz jautājumu kādēļ man jāierodas uz pasta nodaļu pēc sava sūtījuma, nevis tas tiek piegādāts uz mājām kā tas tika pasūtīts? Man atbild ar izbrīnītu seju, ka tā tas ir, ja vien es speciāli pasta nodaļai neesmu pieprasījis, lai to konkrēto sūtījumu pa 2.95 EUR sūtītu uz manu adresi... Un, ka pārdevējs/sūtītājs nav norādījis ka jāpiegādā uz manu adresi... TUR VIRSU IR MANA ADRESE, ES SAMAKSĀJU PAR PIEGĀDI UZ MANU ADRESI! :D Tas sanāk, ka man par piegādi jāmaksā 2x? Es jau pārdevējam samaksāju. Pēc pieredzes saku - no visiem labi zināmā eBay sūtot kā pārdevējam nemaz nav iespējas tādas kā norādit, lai nogādā uz vietējo pasta adresi. Tur viss ir vienkārši - pārdod preci, saņem naudu, izvēlies piegādes veidu, laiku, norādi klienta izvēlēto adresi, samaksā kurjera/pasta firmai un viss, gaidi laimīga klienta atsauksmes. Vai sanāk, ka tas ko samaksāju par piegādi (vismaz daļa no tā) paliek latvijas pastam, vai viņi pelna naudu neizdarot darbu līdz galam? Esmu saņēmis un sūtījis preces diezgan daudz arī no ārzemēm un nekad nav bijušas tādas problēmas.
Komentāri (11)
Atvaino, bet viens no lielākajiem sviestiem ko esmu lasījis.. To, kāpēc pastnieks nemeklē pa kvartālu tevi tu jautā tam, kam par to esi samaksājis.. Pat pasūtot preci caur DPD, tas nogādā preci līdz tavai mājai, nevis tualetes durvīm..
Tas nav nekāds jaunums. Ja paka neietilpst pastkastē, tad vienmēr būs aicinājums uz pastu. Kā Tu to iedomājies? Pastnieks, kas brauc ar velo vai iznēsā pastu ejot kājām var aiznest visas pakas, kas sasūtītas?
Pakas lai ved ar auto
Mums tieši tāda kibele: pirms vairakiem gadiem musu zveru saimiecība ciematā "Gauja" (Inčukalns) likvidējā sakaru nodaļu. Sūtījumus tagad ved ar vieglo automobili no Sigulds (9km). Kaut Inčukalns atrodas 5 km attalumā un tur ir pasta nodaļa. Par liel gabaritu sūtijumus piagādi (sūtijums neietilpst pastkastē) jāmaksa vai jābrauc uz Siguldu (ceļš 0,70+0,70 eiro). Paldies Dievam ka autobusi kurse 1 reiz stundā...
Ja pasūta preci uz mājām tad arī preci būtu jāpiegādā uz mājām, vai jebkuru norādīto adresi! Arī avīzes un žurnālus abonējot jūs gudrīši neejat uz pastu viņiem pakaļ. Eiropā piegādā uz mājām, padomijā varējāt skriet uz pastu.
Ja paka neder pastkastē tad piezvani pie durvīm, manā gadījumā tā ir 3 metru starpība.
iDmore 2 sūdzības, 67 komentāri - trollis?
Zini, gudriniek, tu samaksāji par preci pārdevējam, nevis par piegādi pastam. Tavs pārdevējs neko nepārskaita Latvijas Pastam. Iznāk, ka Latvijas Pastam par baltu velti jāpiegādā tev paciņa?
Delivery nenozīmē piegāde kādu tu esi iedomājies savā galvā. Pilna adrese jānorāda neatkarīgi no tā ka tas tiek nogādāts uz pasta nodaļu vai tipa "kurjeru", tas vajadzīgs tai pašai lapelei, kas tevi informē par sūtiijumu.
Tavs pārdevējs neko nepārskaita Latvijas Pastam.
===========================
Nu te tu kļūdies: parskaita!
-------------------------------------------
Iznāk, ka Latvijas Pastam par baltu velti jāpiegādā tev paciņa?
===========================
Nav pareizi: piegāde ir apmaksātā UZ KONKRĒTU ADRESI! Nevis "Pec pieprasījuma"!
Sūtījuma piegāde ir maksas pakalpojums,izņemot Eksprespastu kurš sūtījumu piegādā uz adresi. Ja sūtījums noformēts Latvijas pasta nodaļā,tad darbiniekam vajadzēja pie paciņas noformēšanas ieteikt pakalpojuma veidu kā piegāde. Kārtējais komunikācijas trūkums, bet zinot pasta darbinieku nenormālo slodzi un vadības attieksmi, viņam bijis nebijis,kā tā paka nonāks pie saņēmēja. Varu tikai pateikt ka pastā palikuši patrioti, bet tie kuri centās kaut ko mainīt ir smuki pasūtīti, vietā nāk jauni uz ātru roku apmācīti darbinieki un tiem dziļi nospļauties par darba kvalitāti un klientiem.
Liec pie malas savas kaprīzes, neesi pasaules naba. Pirmo reizi dzirdu ka kāds pasūtot caur ārzemju veikalu ar piegādi domā, ka LP ir pienākums veikt piegādi lidz durvīm. Standarts ir pasta kaste vai pasta nodaļa, ja nav izvēlēta piegāde ar konkrētu piegādes kompāniju, ko var izvēlēties pasūtot + stipri apšaubu, ka LP eksprespasta kurjerdienesta opcija kādā no ārzemju netveikaliem vispār pastāv. Sūdzību raxti pārdevējam vai labāk pirms tam iepazīsties ar noteikumiem par preču piegādēm.
Drausmas