Latvijas Pasts - Garās rindas
Saldus pasta nodaļā ir atvērti trīs lodziņi klientu apkalpošanai. Dienas vidū rindā stāv ~ 20 cilvēki (dažiem telpā nepietiek vietas un stāv koridorā). Apkopēja teicami pilda savus pienākumus un katru no atvērtajām klientu apkalpošanas vietām sāk tīrīt - apkalpojošais personāls tikmēr gaida (tas nebija pārāk ilgs laiks). Pēc neilga laika divas no trīs darbiniecēm iziet no telpas. Atnākot atpakaļ, viena no viņiem uzliek zīmīti, ka apkalpos tikai juridiskās personas (telpā neviena tāda nebija). Rindā nostāvēju 35 min, pirms manis rindā vēl palika kādi 10 cilvēki. Vai tas ir normāli? Kā Latvijas pastā notiek ar stratēģisko plānošanu klientu apkalpošanas jautājumos? Varbūt ir nepieciešams nomainīt personālu uz jaunākiem darbiniekiem un tādā veidā sekmējot darba ražību?
Pietiek ar 35 min, lai daļēji sabojātu visu dienas noskaņojumu.
Komentāri (3)
Jēkabpils pastā tieši tas pats, ja ne vēl trakāk, pastā ieiet nevar, klienti jau durvīs stāv rindā
**Varbūt ir nepieciešams nomainīt personālu uz jaunākiem darbiniekiem un tādā veidā sekmējot darba ražību?** Aga, varbūt. It kā jaunākie darbinieki nevar būt tik pat bremzīgas ka gados vecāki darbinieki. Un arī tu zini cik LP ir alga? Protams varbūt Saldū par tādu naudu rindā stāvēs, zinu ka Rīgā gan nestāv.
Da pie dirsas man jūsu padomi, šodien aizgāju uz bāru un piedzēros kā cūka!